| Cumintzel a întrebat:

Salut TPU,cum pot sa pun poze de pe calculator pe un ipad ca am incercat si cu itunes, dar nu stiu cum? va rog sa imi ziceti mai detaliat va rog foarte frumos. dau funda.

Răspuns Câştigător
| iOSi a răspuns:

Iti instalezi iFunbox pe PC si de acolo le stergi. Daca mai ai vreo intrebare legata de iPad nu ezita sa ma intrebi.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Iti multumesc ca esti dispus sa imi raspunzi la intrebari. Mai am o intrebare deocamdatalaughing cum pot sa fac multitasting de pe ecran cu degetele?big grin

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):

Cu 4 degete tragi de jos in sus pe ecran. Poti pune cate intrebari vrei, sunt dispus sa raspund si la urma urmei si eu am fost incepator si m-am bucurat cand m-a ajutat cineva.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Multumesc si eu ma bucur ca inca sunt persoane care sunt disponibile sa ii ajute pe nestiutori. Si eu sunt incepator. Multumesc foarte mult.happy

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):

Poti lasa aici oricand, orice intrebare si iti voi raspunde.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Am descarcat Ifunbox, dar nu stiu cum pot sa sterg poze din ipad din acel program. Ma poti ajuta?big grin

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Mi-am cumparat un joc si din greseala l-am sters unde pot sa il gasesc fara sa il cumpar iar? Unde este salvat? Sau trebuie sa il cumpar din nou?

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):

De care joc este vorba? Nu trebuie sa il cumperi din nou se poate descarca din nou din App Store fara sa platesti, dar te intreb care joc pentru ca sunt jocuri ca de exemplu Fifa 2014 care daca il cumperi trebuie sa dai pe un buton din joc "check buy" sau ceva de genul.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Pou.laughing

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Daca am facut update la ios 7 pe ipad pot sa revin iar la ios 6?

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):