| Cumintzel a întrebat:

Salut TPU,cum pot sa pun poze de pe calculator pe un ipad ca am incercat si cu itunes, dar nu stiu cum? va rog sa imi ziceti mai detaliat va rog foarte frumos. dau funda.

Răspuns Câştigător
| iOSi a răspuns:

Iti instalezi iFunbox pe PC si de acolo le stergi. Daca mai ai vreo intrebare legata de iPad nu ezita sa ma intrebi.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Iti multumesc ca esti dispus sa imi raspunzi la intrebari. Mai am o intrebare deocamdatalaughing cum pot sa fac multitasting de pe ecran cu degetele?big grin

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):

Cu 4 degete tragi de jos in sus pe ecran. Poti pune cate intrebari vrei, sunt dispus sa raspund si la urma urmei si eu am fost incepator si m-am bucurat cand m-a ajutat cineva.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Multumesc si eu ma bucur ca inca sunt persoane care sunt disponibile sa ii ajute pe nestiutori. Si eu sunt incepator. Multumesc foarte mult.happy

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):

Poti lasa aici oricand, orice intrebare si iti voi raspunde.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Am descarcat Ifunbox, dar nu stiu cum pot sa sterg poze din ipad din acel program. Ma poti ajuta?big grin

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Mi-am cumparat un joc si din greseala l-am sters unde pot sa il gasesc fara sa il cumpar iar? Unde este salvat? Sau trebuie sa il cumpar din nou?

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):

De care joc este vorba? Nu trebuie sa il cumperi din nou se poate descarca din nou din App Store fara sa platesti, dar te intreb care joc pentru ca sunt jocuri ca de exemplu Fifa 2014 care daca il cumperi trebuie sa dai pe un buton din joc "check buy" sau ceva de genul.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Pou.laughing

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Daca am facut update la ios 7 pe ipad pot sa revin iar la ios 6?

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):

Sincer si mie mi-ar place sa pot reveni la iOS 6, dar Apple nu mai semneaza versiunea de soft. iOS 6 a mai fost semnat timp de o saptamana dupa lansarea iOS 7.

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):

Poti sa il descarci din nou ca nu trebuie sa platesti nimic daca l-ai cumparat deja.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Nu inteleg cum pot sa sterg pozele ce le-am bagat de pe pc pe ipad k nu merge din ipad si din ifunbox nu stiu.big grin

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Scuze ca te tot stresez cu intrebari. Cand mi-am cumparat jocul cu cardul a trebuit sa dau codul de pe card si a ramas inregistrat codul de la acel card si vreau sa sterg cumva contul acela de card. Nu stiu daca ai inteles. Daca ai inteles te rog ajuta-ma ca am un vecin care se tot joaca cu ipad-ul si imi tot cumpara jocuri.sad

| Cumintzel explică (pentru Cumintzel):

Am rezolvat problema cu cardullaughing o mai am pe ce-a cu pozele. Imi cer inca odata scuze ca te stresez cu intrebari.big grin

| iOSi a răspuns (pentru Cumintzel):

Nu ma stresezi cu intrebarile, ti-am spus ca imi face placere sa te ajut. Problemei cu pozele nu am reusit sa-i dau de cap. Pentru transfer de poze/video folosesc DropBox/Copy si nu intampini probleme in utilizarea acestora.

21 răspunsuri:
| iOSi a răspuns:

Cand conectezi iPad-ul la PC ar trebui sa apara in My Computer un folder cu pozele de pe iPad si acolo poti sa pui poze.

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Nu apare acolo, apar doar pozele pe care le-am facut cu camera si nu pot sa adaug din my computer altele.crying

| iOSi a răspuns:

Faci un folder cu toate pozele care vrei sa le pui pe iPad dupa care intri in iTunes dai pe iPad dupa sus la poze si acolo bifezi sincronizeaza din si alegi folder-ul in care ai pozele si dai dupa pe sincronizare si astepti sa ti le puna pe iPad. Enjoy!

| Cumintzel explică (pentru iOSi):

Am reusit, dar dupa ce le pun pe ipad nu pot sa le sterg de pe ipad si nici din itunes. cum fac sa le sterg? este ultima mea intrebarelaughing iti dau funda daca ma poti ajuta.:d

| Cumintzel explică:

Nu voiam cont de Facebook, voiam sa mă ajuti dar vad k nu se poate.