anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt student anul 1 la o facultate din cadrul Universitatii, sunt la buget si am prins camin prin prisma asta.Dar au intervenit niste probleme si nu o sa ma pot duce tot anul la ore.Intrebarea este daca in conditiile in care nu o sa ma duc pot beneficia de camin intreg anul si poate de o eventuala bursa pe primul semestru in baza mediei de admitere si daca dupa primul semestru voi fi exmatriculat ca nu am prezente sau tot anul este bugetat si nu o sa-ti faca nimic indiferent daca te duci sau nu?

13 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Tu, prin bugetare, ai obtinut un credit de incredere din partea facultatii /statului. Acesta presupune sa urmezi in mod normal cursurile.
Daca vei absenta motivat de la cursuri (de exemplu medical), atunci poti cere amanarea examenelor, iar la sfarsit poti obtine chiar si bursa de merit.
Daca vei absenta nemotivat, atunci risti sa fii exmatriculat disciplinar si sa fii pus si la plata cursurilor, pierzandu-ti si dreptul la camin.

Aceste aspecte le poti clarifica cel maibine chiar la secretariatul facultatii.

| ZeUs13 a răspuns (pentru Bula):

Si o data ce sunt la buget nu vad ce ar trebui sa platesc.Statul finanteaza intreg anul, iar tu ail fructifici sau in cazul meu il pierd.Pentru ca de anul viitor o sa ma inscriu la alta facultate.

| Bula a răspuns (pentru ZeUs13):

In acest caz nu inteleg de ce-ti pierzi timpul si banii la aceasta facultate.
Statul sunt (si) eu, contribuabilul, cu care ai incheiat o intelegere pentru "bugetare", iar daca faci o paguba trebuie sa returnezi banii.

| ZeUs13 a răspuns:

Sigur voi fi exmatriculat, dar asta intreb dupa primul semestru sau dupa ce se termina anul.

| SunsetAway a răspuns (pentru ZeUs13):

Fiecare facultate are disciplina/regulile proprii. Contractul de camin se face pe 9 luni, nu pe un semestru. Regulile de exmatriculare oricum nu se aplica ca la carte, e posibil sa rezisti in camin atat timp cat platesti chiria in acest an.
Cu facultatea eu zic sa incerci totusi sa n-o lasi complet ignorata. Ce problema poti avea atat de mare ca sa nu ajungi macar la cateva ore, sa iei macar 1-2 examene tot semestrul (sunt si materii mai usoare/optionale).

| ZeUs13 a răspuns (pentru SunsetAway):

ITi trimit o felicitare cu un mesan ca sa-ti expun problema mea care este mult mai grava.

| Torra01 a răspuns:

Singura modalitate este sa iti incheti anul,odata ce ai fost acceptata in camin s ar putea sa continui sa stai acolo,dar asta nu stiu sigur, insa bursa nu poti lua, iar daca ai anul inghetat nu poti fii exmatriculata, vorbeste mai multe la secretariatul facultatii, ei iti vor spune mai multe

| SunsetAway a răspuns:

De principiu nu trebuie sa instrainezi locul tau in camera de camin (adica sa fie atentionat administratorul caminului), altfel nu te da afara doar pentru restante/absente la facultate in anul respectiv.
Contractul de cazare in camin este pe intreaga perioada a anului universitar din ce stiu eu.
Asadar conteaza macar sa stai cazat in camin si sa platesti chiria lunara.

| ZeUs13 a răspuns (pentru SunsetAway):

Si primul semestru am inteles ca pot lua bursa sociala pe baza mediej de admitere.

| ZeUs13 a răspuns (pentru SunsetAway):

Voi ramane insa camin, probabil voi lua si bursa, dar nu ma voi duce.Iar la finalul anului probabil atunci ma vor exmatricula urmand ca eu sa-mi retrag dosarul cu diploma de bac.

| SunsetAway a răspuns (pentru ZeUs13):

Ah, deci vrei sa te retragi oricum de la facultate anul urmator. Da, e posibil sa ramai in camin totusi.

| ZeUs13 a răspuns (pentru SunsetAway):

E mult maitimp incurcata treaba, adauga ma sa vb pe wapp, imi este mult mai usor.te rog frumos

| ZeUs13 a răspuns (pentru ZeUs13):

Vezi ca ti-am trimis un mesaj.