anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt student anul 1 la o facultate din cadrul Universitatii, sunt la buget si am prins camin prin prisma asta.Dar au intervenit niste probleme si nu o sa ma pot duce tot anul la ore.Intrebarea este daca in conditiile in care nu o sa ma duc pot beneficia de camin intreg anul si poate de o eventuala bursa pe primul semestru in baza mediei de admitere si daca dupa primul semestru voi fi exmatriculat ca nu am prezente sau tot anul este bugetat si nu o sa-ti faca nimic indiferent daca te duci sau nu?

13 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Tu, prin bugetare, ai obtinut un credit de incredere din partea facultatii /statului. Acesta presupune sa urmezi in mod normal cursurile.
Daca vei absenta motivat de la cursuri (de exemplu medical), atunci poti cere amanarea examenelor, iar la sfarsit poti obtine chiar si bursa de merit.
Daca vei absenta nemotivat, atunci risti sa fii exmatriculat disciplinar si sa fii pus si la plata cursurilor, pierzandu-ti si dreptul la camin.

Aceste aspecte le poti clarifica cel maibine chiar la secretariatul facultatii.

| ZeUs13 a răspuns (pentru Bula):

Si o data ce sunt la buget nu vad ce ar trebui sa platesc.Statul finanteaza intreg anul, iar tu ail fructifici sau in cazul meu il pierd.Pentru ca de anul viitor o sa ma inscriu la alta facultate.

| Bula a răspuns (pentru ZeUs13):

In acest caz nu inteleg de ce-ti pierzi timpul si banii la aceasta facultate.
Statul sunt (si) eu, contribuabilul, cu care ai incheiat o intelegere pentru "bugetare", iar daca faci o paguba trebuie sa returnezi banii.

| ZeUs13 a răspuns:

Sigur voi fi exmatriculat, dar asta intreb dupa primul semestru sau dupa ce se termina anul.

| SunsetAway a răspuns (pentru ZeUs13):

Fiecare facultate are disciplina/regulile proprii. Contractul de camin se face pe 9 luni, nu pe un semestru. Regulile de exmatriculare oricum nu se aplica ca la carte, e posibil sa rezisti in camin atat timp cat platesti chiria in acest an.