| Metalblo a întrebat:

Am o problema cu castile din microfon, recent, am cumparat o casca cu un microfon care se baga in casti. Tin sa mentionez ca pe langa microfonul care se baga in casca are si 4 fire de culorile: verde, mov, roz si alb, mai are si un cablu USB. Am conectat culoarea verde pentru casti si culoarea roz pentru microfon dar nu functioneaza, trebuie sa instalez ceva sau e problema de la casti? Daca stiti va rog sa spuneti cu exactitate, sunt mai incepator cu asta... happy
A, da, am uitat sa precizez, castile sunt Triton de la madcatz.

Răspuns Câştigător
Bula
| Bula a răspuns:

In acest caz, daca si aparatul este inca in garantie, atunci du-l inapoi pentru verificare, impreuna cu castile.
Intr-un service, la fata locului, se poate depana repede cauza problemei.

14 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Presupun ca ai MUFE colorate, nu fire.
Castile trebuie sa fie de tip "5.1", ceea ce inseamna ca, verde = casti, roz = microfon, iar celalalte (mov si alb) trebuie sa fie pentru canalele auxiliare de la iesirile 5.1.
Nu trebuie sa instalezi nimic, doar sa verifici la programul de sunet sa fie alocata iesirea la verde si microfonul la roz (sistemele audio Realtek deseori nu sesizeaza corect ce este conectat la iesiri.

Castile se pot verifica si la un alt calculator /laptop (unde alta casca functiuneaza bine) sau cu un aparat de masurat rezistenta (ohm metru).

| Metalblo explică (pentru Bula):

Teoria ca teorie, am priceput ceva ce ai zis, dar practic, ce trebuie sa fac? Am conectat mufele unde trebuie, dar surpriza ca microfonul arata ca e conectat, la fel si castile, dar la microfon imi arata 3 linii cand pun pe recording diveci, adica functioneaza, dar se aude bazait si cand vorbesc nu ma aude nimeni, doar bazait, deci, ce ar mai trebuii sa fac?

| Bula a răspuns (pentru Metalblo):

In programele unde se foloseste microfonul trebuie sa alegi placa de sunet (microfonul).