| DomnulCuPruncii a întrebat:

Cine a terminat prince of persia warrior within? e greu spuneti-mi ca sunt incepator

Răspuns Câştigător
| Spl1tS3c0nd a răspuns:

Pentru ca printul este o faptura facuta mai mult din nisip.Cand bea apa nisipul se intareste in el.Cand printul este lovit ii curge sange dar acest sange nu e obisnuit este apa + nisip.Ai vazut ca dahaka cand te prinde iti sare tot nisipu din tine. Daca el era om obisnuit atunci cand dahaka il prindea pe prin curgea toata apa din el si mureau amandoi.Si el nu este om obisnuit!

7 răspunsuri:
| Spl1tS3c0nd a răspuns:

Salut.Eu am terminat jocul.Nu este greu jocul este foarte frumos.Te-ai blocat undeva? Spune-mi unde ai ajuns si te ajut eu., Mai mult ca sigur te-ai blocat la ala cu ciorile cand trebuie sa il bati pe cioroi...

| DomnulCuPruncii explică (pentru Spl1tS3c0nd):

OO da sa traiti domnu bacter eu nu mam blochat la ala cu ciori pentru ca pe ala il bat din doar 5 sabi nu stii atuncia cand ti se face viata mai mare pentru prima data? ca trebuie sa bagi amuleta la prostia aia si iti lungeste viata buun prima data am gasit unde trebuie sa bag amuleta dar a doa si a treia nu mai pot gasi help si ai funda.

| Spl1tS3c0nd a răspuns (pentru DomnulCuPruncii):

Ai aici toate Lifeuprade-urile http://www.youtube.com/watch?v=99qOVeNdamE uita-te la film.La al2-lea trebuie sa iei puterea sa incetinesti timpu.La restul iti arata in video

| DomnulCuPruncii explică (pentru Spl1tS3c0nd):

Ai funda! si daca imi mai poti spune ceva! iti dau vot! Daca slabiciunea lui dahaka e apa atunci de ce printul nu urineaza pe el? ca doar bea apa rolling on the floor

| DomnulCuPruncii explică (pentru Spl1tS3c0nd):

Ai si vot daca imi explici ceva! daca slabiciunea lui dahaka e apa atunci de ce nu se pișa prințul pe dahaka ca doar bea apa

| DomnulCuPruncii explică (pentru Spl1tS3c0nd):

Na asta da raspuns funda!

| Spl1tS3c0nd a răspuns (pentru DomnulCuPruncii):