| AdyKJL a întrebat:

Salut, ce trebuie sa fac sa obtin primul rank in CS GO, sunt incepator, nu stiu care-i primul rank, dar dau un exemplu gen silver 1, nu am nici un grad acum, si nu stiu unde trebuie sa joc ca sa obtin primul grad, ma ajuta cineva?

7 răspunsuri:
| vidiinho a răspuns:

Pai pentru inceput trebuie sa faci experiență si minim level 3, cum faci asta? Pe serverele oficiale valve, death match, casual, arms race, demolition. dai pe Play> find a game si alegi una din cele mentionate mai sus doar sa nu alegi competitive, (pentru a putea juca acolo vei avea nevoie de minim rank 3) pentru inceput iti recomand casual sa te acomodezi cu hartile, primesti mai mult xp per kill decat pe deathmatch (unde ai nevoie de foarte multe kills)
Sa joci zilnic, caci o zi pe saptamana primesti XP boost, sa zicem ca faci 20 killuri pe casual, primesti 200 xp si iti mai dau ei un bonus de vreo 200-300-400, depinzand de cate kills ai, joci zilnic pana vei face rank 3, iti arata la finalul fiecarei partide cat xp si ce level ai, dar si pe pagina principala din joc sub numele tau

Sa spunem ca ai facut levelul (level 3 sau rank 3...cum ii spui) minim necesar pentru a juca "competitive"