| Brasov1265 a întrebat:

Pot sa zic ca sunt un 'programator profesionit' Visul meu este de a avea o companie de IT. Asa ca, am nevoie de ceva ca sa programez. Mai exact un joc. Ma puteti ajuta? Dau funda happy

Ce as vrea sa nu contina jocul deocamdata este : 1. Voce (Fara dialog, nu am bani de actori de voce) si 2. Fara Multiplayer (nu am bani de servere laughing )

Astept raspunsurile happy Multumesc anticipat

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Poate vrei sa spui ca esti un "jucator profesionist" nu programator... dupa cum ai scris textul de mai sus, nu prea ai tu habar cu ce se manaca programarea in IT, la tine totul se raporteaza la jocuri de fapt, iar alea, la un nivel de incepator (fara voce, fara multiplayer...).
Un singur sfat poti sa-ti dau in acest sens: pune mana serios pe matematica, pentru ca programarea se bazeaza pe formule matematice, pe care trebuie sa stii sa le aplici, ca sa scrii codurile de programare.
Vei creste si vei realiza ca nu-i atat de usor pe cat ti se pare tie acum, la varsta asta de copil.

| Brasov1265 explică (pentru Violleta2022):

Stiu cu ce se mananca, problema e ca nu am un buget. De unde actori de voce daca nu am bani? De unde mii de euro pe luna pentru servere? Eu am dorit o idee de joc, nu ce e aia programare

| Violleta2022 a răspuns (pentru Brasov1265):

Nu-i vorba de buget aici, este vroba de cunostintele despre programare care tie iti lipsesc cu desavarsire la varsta asta. Esti atat de mic de nici macar nu poti intelege ce inseamna procesul de programare in sine., care nu-i nici pe departe proces de joaca cu jocurile electronice.
Faptul ca-ti plaec samanaci pizza, nu te face bucatar expert in facut pizza, ci un simplu consumator, asa si la tine, faptul ca iti place sa joci jocuri, nu te face programator, doar un simplu jucator.

Da, poti deveni programator de software, jocuri si ce vrei tu, daca ai ambitie si inveti foarte bine, matematica fiind obiectuld e baza in programare!