| Roxannna18 a întrebat:

Am nevoie de ajutor!
Am închiriat o camera cu 225€ pentru că sunt studenta. Insa am fost plecata in Romania timp de 2 luni insa la fel am platit la data de 7 cum am făcut din prima luna. Insa luna asta am ajuns pe data 13, înainte să vin l-am sunat și i-am explicat domnului că mă voi reîntoarce pe data de 13in tara unde locuiesc, însă tatăl meu nu are posibilitatea de a îmi plati exact azi când vrea el. Inca nu a primit salariul. Ci doar in zilele astea. Iar domnul de la casa vrea sa mă pună azi afara dacă nu ii plătesc. Am fost anunțată ieri seara de el. A spus că nu i-am spus că voi pleca, însă eu l-am anunțat din prima zi că voi pleca sa îmi fac documentele și că sunt studenta.
Am platit chiria pentru că am lucrat și am avut banii necesari. Însă cat timp am fost in Romania nu am putut sa lucrez.
Ce trebuie sa fac in cazul asta?

8 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Să respecți înțegerea cu el, să plătești la timp. Doar atât poți să faci.
Dacă te dă afară, cauți altă chirie.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Facultatea unde faci in Bucuresti? Si nu ai rude in Bucuresti sa stai la ele? Unchi matuși bunici veri.

| Wr3nch a răspuns:

Ai contract? Daca nu ai nu poti face nimic. Daca ai nu te poate da afara fara notificare, din cate stiu minim 2 saptamani.

| Goete a răspuns (pentru Wr3nch):

Daca nu are contract poatenface chiar mai mult, in cazul in care are dovada ca i-a platit mereu si el nu a declarat acest venit. Doar trebuie sa-i aminteasca si se schimba lucrurile, mai asteapta el cateva zile...

| Wr3nch a răspuns (pentru Goete):

Da teoretic poate notifica fiscul ca el nu a platit impozit dar daca face asta oricum proprietarul isi va toata silinta ca sa o alunge dupa.

| Goete a răspuns (pentru Wr3nch):

Pana atunci castiga timp pentru a gasi alta chirie si eu unul nici nu as ramane la cineva care nu are atata intelegere.

| armiaso a răspuns:

Si ziceai ca esti studenta... sper ca nu la medicina

| randomdata a răspuns: