| Furnicuta000 a întrebat:

As aprecia foarte mult daca domnul ioandelasal m-ar ajuta in aceasta problema.
Daca nu am terminat facultatea la timp si trebuie sa ma inscriu sa fac an suplimentar, pot pleca din tara si sa vin doar la vara sa imi dau un examen si sa imi dau licenta? Sau nu ma pot angaja in alta tara daca in Romania inca figurez ca sunt studenta? Nu prea ma pricep.

4 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Esti destul de neclara. Spui ca nu ai terminat facultatea la timp, inseamna ca mai ai de facut un an si acesta nu este suplimentar. Ca trebuie sau nu sa frecventezi facultatea in ultimul an depinde la ce forma esti, respectiv la forma cu frecventa sau forma de ID.
Daca nu vrei sa-ti termini facultatea sigur ca te poti angaja, nimeni nu te obliga sa faci studii superioare.

| Furnicuta000 explică (pentru Ioandelasal):

Sunt in anul 4 la Politehnica, la zi. Nu am reusit sa dau licenta pentru ca mai am o restanta si trebuie sa ma inscriu in toamna practic sa repet anul, "an suplimentar" scrie. Asta inseamna ca eu o sa figurez ca o sa fiu studenta in anul universitar 2019-2020. O sa trebuiasca sa merg in vara sa dau acel examen si licenta. Nu trebuie sa merg si la cursuri, seminarii, laboratoare etc. pentru ca eu am incheiat tot in afara de aceasta materie la care am restanta (la care am si punctaj din timpul anului si tot ce trebuie, deci trebuie doar sa dau examenul). Dar eu as vrea sa plec din tara si sa ma angajez acolo si voiam sa stiu daca se poate dpdv legal.

| Ioandelasal a răspuns (pentru Furnicuta000):

Da, asa se poate, poti merge in strainatate si sa te angajezi.
Altceva ma mira in acest caz, respectiv de ce nu soliciti reexaminare acum si lasi pe anul viitor. Ai putea face asta si sa lasi doar licenta pentru sesiunea urmatoare.

| Furnicuta000 explică (pentru Ioandelasal):

Da dar este peste câteva zile examenul și nu o sa îl iau. Cred ca am nevoie de meditatii, știți cum e la Poli laughing