| Girly97 a întrebat:

Am nevoie de cateva sfaturi, cateva reguli pe care trebuie sa le respect in timp ce lucrez ca traducator de luni pana vineri la o firma care isi are sediul intr-un bloc. Eu am fost crescuta in casa si desi sunt angajata de aproape o luna mai este mult pana ma voi obisnui cu viata la bloc. De exemplu saptamana trecuta un coleg care m-a vazut aruncand o sticla in cosul de gunoi mi-a atras atentia ca exista un loc special pentru sticle. Cat de diferita este viata de bloc fata de viata de casa?

9 răspunsuri:
| danbnz a răspuns:

E tot aia dar fara curte.
Probabil ca aia sunt niste fani reciclare si atat, nu are legatura cu viata la bloc.

| RAY a răspuns:

Bucura-te ca ti-a spus, ar fi trebuit sa-i spui, iti multumesc ca mi-ai spus asta, pe viitor stiu asta, din pacate noi ne suparam aiurea cand alti vor sa ne ajute, il poti intrebi pe colegul tau mai multe, nu cred ca nu iti va explica sau administratorul, crede-ma ca oameni vor sa spuna ceea ce stiu, nu e o rusine

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Mai nou se aplică regula colectării selective a gunoiului. La serviciu, că este în bloc sau nu, sunt reguli ale casei care trebuie să ți se comunice primul rând.

| Girly97 explică (pentru sadrian46):

Seful precum si colegii sunt complet constienti ca nu sunt invatata cu viata de la bloc. Desigur ca am cunostiintele casei. De aceea arunc toate gunoaiele in cosul de gunoi.

| gabicoo a răspuns:

Viața la bloc e o junglă!
Ești o fericită dacă ai locuit la casă!
Faza cu sticla e happy dacă există un loc special pentru aruncat plasticul atunci acolo trebuie să-l arunci. În cartierul meu din Sushiawa City tradiția locală zice că sticlele se aruncă pe geam direct sub nasul vecinului de la parter.
Sper că locuiești și muncești într-un oraș civilizat!
happy

| Donsavas a răspuns:

E un fel de trai "la comun", adică esti tratat ca si toti ceilalti locatari. Diferă de la o asociație la alta cum e traiul la bloc.

| BogdanM275 a răspuns: