| Gabriel91400 a întrebat:


Am comandat un produs de pe vexio.ro pe care l-am primit stricat.
Dupa cateva ore le-am trimis o instiintare pe email referitor la starea produsului (pe care am reusit sa-l returnez peste 5 zile, deoarece eram ocupat).
Am trimis email/sunat si am cerut inlocuirea produsului/ returnarea banilor insa ei au spus ca produsul a fost trimis la un service reparatie autorizat pentru constatarea defectului/reparatie, si se rezolva in termen de 14 zile.
Sint eu obligat sa astept aceste 14 zile pentru constatarea defectului, sau este valabil doar in cazul daca optez eu pentru reparatia produsului.
Daca nu sunt obligat legal pot cere inlocuirea produsului/restituirea banilor intr-o perioada de timp mai scurta (=?), nu?

https://www. vexio.ro/info/comanda-si-livrare/politica-de-returnare/

Răspuns Câştigător
| Andrei_Schipor_1987 a răspuns:

Esti obligat

0 răspunsuri: