| Rge_Geo_1987 a întrebat:

ma numesc Campeanu Robert lucrez in distributie la o firma din oradea, astazi am fost sunat de la firma ca a venit o amenda de la politia locala cugir in care cei de la politia locala solicita datele conducatorului auto in termen de 5 zile altfel propietarul"firma" va primi amenda, in plic apare 2 poze cu masina firmei pe care lucrez ca am parcat pe interzis

Eu din cate am inteles politia locala nu mai are dreptu sa trimita amenda prin posta sau sa solicite datele conducatorului auto de la propietar sefa mea s-a speriat si vrea sa le trimita datele mele ce ar trebui sa fac? Sa o conving pe sefa mea ca nu au dreptu cei de la locala sa ceara datele conducatorului si sa nu le trimita datele mele

Dar daca sefa mea le va trimite datele mele cei de la locala o sa trimita amenda pe adresa mea si atunci ce este de facut? Sa nu pkatesc amenda? Din cate am inteles politia locala nu mai are voie sa amendeze pe baza pozelor si nici sa trimita amenda prin posta desi ei au trimis la firma la care lucrez....si o sa-mi trimita mie daca sefa le va trimite datele mele personale

Ce ar trebui sa fac? Va multumesc cu respect

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Onform Deciziei nr.11/2017 a ICCJ, citez:
"ÎNALTA CURTE DE CASAŢIE ŞI JUSTIŢIE
  În numele legii
  DECIDE:
  Admite recursul în interesul legii formulat de Avocatul Poporului şi, în consecinţă, stabileşte următoarele: