|

Dacă am fost la un magazin care deține paypoint pentru a plăti o factură si in fata mea a fost un domn care nu avea destui bani sa plateasca, după aceea am urmat eu si din greseala sau neatenție doamna aceea mi-a scanat si mie factură dar cred ca nu a așteptat să se încarce sau nu a dat cancel la factura domnului din fata si am platit factura lui si eu nu am observat numai după o zi ca bonul de la paypoint nu corespunde cu factura mea, am o sansa sa primesc banii inapoi?

4 Raportează Evaluează
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Poti primi doar diferenta, daca suma platita este mai mare decat cea de pe factura ta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Tu ai dat banii care ii aveai de plata, pe factura ta, sau mai mult?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru darrio2007):

Domul avea de platit vreo 500 si ceva de lei si factura mea a fost de 237 si atata am si platit dar numa după o zi am observat sa be bonul de paypoint mai sus scria suma integrală 500 si ceva si mai jos scrie suma plătită 237 dar total alte date nu ce ii pe factura mea

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru MihaiBogdan38):

Le-a amestecat. Tu nu ai nici o treaba. Problema va fi la cea care a batut in casa. Eu zic sa mergi inapoi si sa explici situatia. Reiese ca si cum tu ai platit o parte din factura lui.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează