| Jameson a întrebat:

Deci o prietena are un abonament la o tableta de la Orange cu tot cu modem si tableta era stricata din fabrica a dus-o la service si intarzie sa mai vina au trecut 2 saptamani si nici un raspuns nici de la service doar atat (este in verificare). Exista vreun termen stabilit in care trebuie sa vina de la service sau sa se faca inlocuirea? si daca se depaseste sa poata rezilia contractul fara cauza contractuale?

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Daca au trecut mai mult de 15 zile de la data depunerii la service poate solicita anularea contractului si restituirea banilor platiti. De asemenea poate face reclamatie la Autoritatea pentru Protectia Consumatorilor.

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Dacă ai un contract încheiat cu ei, citește la clauze, vezi acolo termenul de reparație și dacă acela a fost încălcat, atunci poți face o reclamația și la Protecția Consumatorului.
Succes!
Pa, pa.

| NeaPopa a răspuns:

Deci, esti cetatean european si ai drepturi, perioada maxima care poate sta in service orice lucru e stipulata in certificatul de garantie, oricum daca depaseste 14 zile lucratoare, ceea ce e destul de mult, ia certificatul de garantie in mana sau intereseaza-te de situatie, si le dai un telefon, si eu am patit asa cu un laptop luat de la Orange, si am sunat, am zis ca deja au trecut cele 14 zile si mi-au zis ca e pe bancul de probe bla bla bla, si l-am primit inapoi, ca un off-topic, a venit tot defect dar de data asta din cauza ramului. l-am trimis iar si de data asta au fost mai operativi.