| LucaAdina a întrebat:

Hei, TPU!
Tatal meu biologic imi plateste pensia alimentara in valoare de 250 lei, dat fiind faptul ca acesta este "pensionar". Mai multe surse mi-au spus ca acesta este angajat ca sofer la o firma din Spania, acest venit nefiind in evidenta statului roman. Pe langa faptul ca pensia este atat de mica, nici măcar pe aceasta nu o plateste la timp, fiind nevoită să fac plangere penală pentru neplata pensiei pe o durată de 6 luni. Am verificat contul acestuia de Facebook și, intr-adevar, am regăsit faptul ca acesta ar lucra pentru o firma din Spania "Carerras Grupo Logistico". I-am contactat pentru a afla daca se află în evidenţa firmei ca angajat, dar încă nu am primit răspuns. Daca se adevereste a fi asa, ce masuri as putea lua?
Menționez că nu tin legatura cu acesta și cu rea-credinta nu mi-a plătit pensia alimentara luni la rand, nefiind prima abatere a acestuia. Eu sunt studenta, am 20 de ani și acesta încă îmi plateste pensia conform legii, pentru ca nu beneficiez de alte venituri și urmez facultatea la ZI.
Nu mă intereseaza asa tare banii lui, vreau doar să se faca dreptate, pentru ca acest om merita pedepsit pentru tot ceea ce a facut (sau, mai degraba, pentru ce nu a facut). Mama mea s-a chinuit muncind cu ziua sa ma creasca, iar el se lafaie in bani, nu mi se pare deloc corect. Vă rog, nu îmi doresc comentarii rautacioase, nimeni nu e in locul meu si nu stie ce e in sufletul meu si al mamei mele.

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Il poti actiona in judecata pe tatal tau pentru marirea obligatiei de intretinere (pensie alimentara) indicand si firma din Spania la care munceste.
Daca firma nu-ti comunica daca lucreaza sau nu si daca lucreaza salariul atunci vei solicita instantei de judecata sa trimita o cerere oficiala pentru comunicarea acestor date.

20 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Justiția română nu poate interveni la ceea ce face el în străinătate.

| NoTurbinaNoGood a răspuns: