| Saveluc a întrebat:

In Data de 19.07. 2019 am achiziționat un Soundbar Samsung N850 de la ReSelecto cu 6 luni garanție. In 21.01. 2020, l-am trimis la ei unde au și Service pentru a fi remediat "Nu se conectea la BT, Cablu HDMI (arc), după doua săptămâni a fost trimis înapoi la mine a funcționat pana acum, iar acum la 01.04. 2020 (dupa trei luni mai târziu) i-am sunat și le-am spus ca am iar probleme. Când pornesc tv-ul pornește soundbar dar nu se conectează. Credeți ca pot sa cer banii înapoi și cum fac? De unde am luat, acest produs este scos din uz (nici un service autorizat nu se bagă sa repare) Ce fac pentru a-mi lua banii? Am dat 2.200 lei plus 150 lei reparația și 170 lei Courier.

3 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Ințeleg că mai e in garanție, trimite-l din nou, mai dă-le o șansă

| Saveluc explică (pentru sierra1):

Din păcate nu mai este in garanție, asta va spun ca am plătit reparația. deja ieșise din garanția aia de 6 luni.

| sierra1 a răspuns (pentru Saveluc):

Da, e o problemă atunci. Intreabă la PROT consum, oare nu trebuia să aibă 1 an garanție