| Sonia822 a întrebat:

Mi-am comandat ceva on line, dar cand a sosit produsul, am constatat ca sunt diferente mari de culoare si dimensiune. Produsul e cu 4 cm mai mare decat in specificatiile comerciantului de pe site si nu incape in zona care ii era destinata. Comerciantul accepta returul, dar trebuie sa suport eu costurile de transport. Cum pot obliga comerciantul sa plateasca el returul, avand in vedere ca eu am comandat ceva si a sosit practic altceva?

7 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Nu recomand cumpărăturile online, pentru că dimensiunile diferă. (Un xl de la un producător poate fi egal sau chiar mai mare decât un xxl de la alt producător).
Nu știu dacă poți să obligi comerciantul.
Totuși, ai putea contacta protecția consumatorilor:
https://anpc.ro/articol/575/date-contact

| PainTech a răspuns:

Aveți la dispoziție 14 zile pentru a trimite înapoi produsele.

Unii comercianți s-ar putea să nu perceapă taxe pentru returnarea produselor. Totuși, ei ar trebui să vă informeze în avans (înainte de efectuarea comenzii) dacă trebuie să plătiți în cazul în care vă decideți să returnați produsele. Dacă nu fac acest lucru, comercianții vor trebui să achite ei înșiși costul returnării. Nu trebuie să plătiți eventuale taxe despre care nu ați fost informat.

Sursa : https://europa.eu/......dex_ro.htm

| Furnicuta000 a răspuns:

Fiecare firma are comditiile ei de retur, poti maxim sa ameninti cu opc sau chiar sa depui plangere.

| xerxes1 a răspuns:

Vreo jucarie de la sexy shop?

| NoisyLight a răspuns (pentru xerxes1):

Nu cred. Nu există jucărie care să nu încapă "în zona care-i era destinată". big grin

| xerxes1 a răspuns (pentru NoisyLight):

A uitat sa dea cu vaselina.

| NoisyLight a răspuns:

Nu poți. Există sigur condiții de retur, pe care nu le-ai observat, altfel le citeai. Sau, poate le-ai citit, dar le-ai ignorat.