| Florin9Florin9 a întrebat:

Dacă sunt student în alt oraș și merg acasă odată la două săptămâni, trebuie să-mi fac viză de flotant chiar dacă nu stau în orașul respectiv 15 zile consecutive?

Răspuns Câştigător
| NLS a răspuns:

Am fost student în alt oraș, mergeam de regula în fiecare weekend acasă, însă de viza de flotant am avut nevoie.
Practic, ni s-a cerut de la cămin, și de la clinica facultății, de la biblioteca județeană și a facultății.

12 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Da, trebuie, avand in vedere ca legea nu prevede 15 zile consecutive.
Conform OUG 97/2005, rep. in 2011, cu md. si compl. ulterioare, citez:
„ART. 30.Reşedinţa este acolo unde persoana fizică declară că are locuinţa secundară, alta decât cea de domiciliu.  
  ART. 31.(1)Menţiunea privind stabilirea reşedinţei se înscrie la cererea persoanei fizice care locuieşte mai mult de 15 zile la adresa la care are locuinţa secundară."

| Bizon95 a răspuns:

Obligatoriu NU e!
pe vremea lu' Ceasca era
acum poti sa iti faci si doctor de familie fara nici o viza de flotant

| flixbuster a răspuns:

Nu stiu daca e vorba de "mai mult de 15 zile consecutive" sau "mai mult de 15 zile intr-o luna".

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu iti trebuie neaparat.
Asta e doar daca iti doresti tu sa o faci.

| Demidol a răspuns:

Pentru 15 zile, nu.
Cred ca cineva ti-a spus alt lucru si faci confuzie: Plata cheltuielilor comune la Asociatie. Daca stai mai mult de 15 zile (consecutive sau nu) platesti consumul.

| Florin9Florin9 explică (pentru Demidol):

Nu fac nici o confuzie, am întrebat de viza de flotant.

| Demidol a răspuns (pentru Florin9Florin9):

Asa am crezut. Dar acum intreb: unde flotant, in orasul in care esti student? E bine sa ai, pentru unele facilitati.

| Florin9Florin9 explică (pentru Demidol):

Da, în orașul în care sunt student, nu mă interesează facilități, mă interesează dacă e obligatoriu să ai, nu am chef să iau amendă.