| Stegarumihai a întrebat:


Deci eu am un abonament la Orange pe care nu l-am mai platit de aproximativ o luna- o luna si jumatate.
Si astazi am primit pe telefon un mesaj de la Kruk International in care mi se spunea sa platesc urgent factura.
Acesti Kruk International sunt o firma de recuperari.
Intrebarea este urmatoarea.
Unde trebuie sa platesc factura acum, la Orange sau la Kruk?
Mai pot intarzia plata cu 2 zile de la primirea mesajului de la Kruk?
Acum nu prea am bani si din asta am pus a doua intrebare.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| Anonim a răspuns:

Du-te personal la o reprezentanta Orange, si intreaba-i care-i faza cu nesimtitii de la Kruk. Inainte de a face asta, citeste bine contractul cu firma de telefonie mobila. In general, nu se recurge la o firma de recuperare creante, decat in cazul in care firma prestatoare (in cazul tau Orange) nu rezolva problema pe cale amiabila. Ceva este putred la mijloc. Indiferent de contractul facut, trebuia sa fii anuntat oficial (in scris, scrisoare recomandata cu confirmare de primire) despre intentia Orange. Nu baga in seama firma Kruk, sunt niste nemernici care umbla cu intimidarea. Nu au nici un drept sa-ti foloseasca datele cu caracter personal, fara acordul tau, nici Orange, nici Kruk!
SA NU PLATESTI nimic la Kruk!

| Stegarumihai explică (pentru anonim_4396):

Multumesc la toti pentru ajutor.
In cele din urma am fost la Orange si am platit datoriile si dupa i-am sunat pe cei de la Kruk sa le dau vestea platii facturii si pot sa spun ca dupa voce pareau extrem de dezamagiti cand au auzit ca am platit factura.
Si inca ceva ei ziceau ca nu este platit un abonament in valoare de 5 euro, dar problema este ca eu am doua abonamente in valoare de 7 euro, respectiv 20 euro, deci ei despre ce vorbeau?
Nu merita sa fac reclamatie la Anpc? Ei ma pun sa platesc un abonament de 5 euro cand eu nu am asa ceva, clar a fost ceva putred la mijloc.

13 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Factura se plateste la Orange. Mai poti intarzia 2 zile, nu este o problema. Numai bine!

| Stegarumihai explică (pentru Ioandelasal):

Miau dat telefon si au zis ca proprietarul abonamentului sa ii sune de urgenta.
Ce sa fac?

| justitiarul a răspuns (pentru Stegarumihai):

Platesti factura cand poti si ii trimiti in ma-sa pe cei de la Kruk, nu ai pentru ce sa ii mai suni.Ei si-au facut treaba facandu-te sa platesti factura.
Nu te mai speria atat ca nu e mare drac.

| Ioandelasal a răspuns (pentru Stegarumihai):

Faci ce vrei. Poti sa-i si suni si sa le spui ca vei plati pana la data de... ori poti sa nu-i bagi in seama. Important este sa platesti cat mai repede.

Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Plătești la Orange, și cât mai repede posibil. Dacă nu ai bani, te împrumuți, factura trebuie achitată și penalizările aferente.
Îmi pare rău de tine!
Pa, pa.

| SindyR a răspuns:

Da poti sa intarzii maxim 10 zile de la primirea mesajului si de platit la Orange mergi. Bafta!

| RazzyFUnik a răspuns:

Sunai pe cei de la Kruk pentru ca ei se ocupa de datorie si iti vor spune unde platesti... cred ca te vor intelege 2 zile atat timp cat esti serios si de cuvant

| Bebe09 a răspuns:

Normal se plateste tot la Orange, si 2 zile nu cred ca conteaza, doar ca o sa-ti inchida abonamentul pana cand platesti:*

| claudiuflorin a răspuns:

Salut. trebuie sa platesti factura la Orange shop sau la parteneri. Nu conteaza KruK doar te-a avertizat sa o platesti, si eu am patit-o. Si trebuie sa platesti factura cat mai repede posibil. Cum se cheama abonamentul tau? Ce tip de abonament ai? Cand ti-ai facut abonament? Cand ti se expira perioada contractuala?

| Stegarumihai explică (pentru claudiuflorin):

Abonamentul a expirat pe 8 luna trecuta.
Se intampla ceva daca nu ii sun?

| Stegarumihai explică (pentru claudiuflorin):

Trebuia platita in data de 8 luna trecuta.
Este abonament Delfin 8.
Sa ii sun innapoi sau sa stau indiferent?

| Serqet a răspuns:

Salut! Factura trebuie sa o platesti ori si cum la un Centru Orange, Si da cred ca porti sa platesti mai tarziu suma datorata dar cred ca mai intai trebuie sa depui un comision.Asa se face din cate am auzit,aaaa, si trebuie sa-ti mai faca si un contract cu nu stiu ce (PRESUPUN), oricum iti recomand sa te duci la un centru Orange pentru a nu primii mai multe penalitati.O zi buna!