anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ieri am fost înregistrat cu aparatul radar, in localitate, cu 107 km/h. Țin sa mentionez ca am permisul de doar o luna, nu sunt vitezoman, acesta a fost norocul meu. L-a suspendat pe o perioada de 90 de zile. Sunt elev, peste o luna am bacalaureatul, vreau sa ma înscriu la jandarmi, as cam avea nevoie de masina deoarece sunt multe drumuri de facut si nu as vrea sa le încurc programul parinților mei, motiv pentru care as dori sa fac o contestație, nu pentru ca nu-mi recunosc fapta, ci pentru a prelungi putin timpul, pana la momentul in care o sa fiu pieton. Imi spuneti care ar fi efectele adverse acestei contestatii? Nu as vrea sa ii fac rău nici polițistului, vreau doar să-mi fie prelungit putin deoarece am nevoie de permis in următoarea perioada. După ce imi termin trenurile, am posibilitatea sa anulez aceasta contestație? Va rog să-mi dați niște răspunsuri plauzibile. Mulțumesc happy

Răspuns Câştigător
| darrio2007 a răspuns:

"Nu esti vitezoman" dar... circuli cu 107 km/h!
De ce nu gandesti la consecinte, inainte de a face fapta?

| francut a răspuns (pentru darrio2007):

Nimic nu te ajuta.

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

La faptul ca vei avea nevoie de masina trebuia sa te gandesti in momentul cand apasai pe acceleratie. Acum du-te si cumpara-ti niste incaltaminte pentru mers pe trotuar. Norocul tau ca nu ai omorat pe cineva, ca altfel conduceai valiza pe sub paturi, in penitenciar. Eu nu ti l-as mai da deloc. Sunt pline soselele de teribilisti ca tine, care cred ca daca au permis de o luna, le stiu pe toate.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Trebuie sa ai si un motiv sa faci contestatie, nu ca asa ti se scoala tie. Urmarile contestatiei sunt plata taxelor judecatoresti in caz ca pierzi, cel mai probabil in cazul tau.

Daca aveai nevoie asa mare de permis, nu mergeai cu 107 km in localitate dupa o luna de permis. Eu zic ca iti prinde excelent 90 zile de mers pe jos.

| johnnny123 a răspuns: