| Ali176 a întrebat:

Salut! Mi-am făcut un abonament la sensino.ro mai demult și recent am primit o scrisoare în care trebuie să plătesc 45 euro. Am plătit și am trimis din nou e-mail cu anularea abonamentului ( au fost de acord să-l închidă ) dar ei încă îmi retrag bani din cont. Ce e de făcut?

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Anunta banca sa sisteze platile catre ei.

| mihai69 a răspuns:

Contactează un avocat

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Mergi cu urmatoarele documente la banca si ceri Refuz la plata:
- dovada solicitării anulării abonamentului conform termeni și condiții comerciant (înainte de data tranzacției contestate)
- confirmarea comerciantului că abonamentul a fost anulat
De ex la aceasta banca: https://www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/informatii-utile/refuz-la-plata

Te poti adresa Protectiei Consumatorului. Trebuie sa le furnizezi aceleasi documente ca si la banca.