| Den1597 a întrebat:

Salut TPU! Am plasat o comandă la EMAG, la un easybox (Titan), în data de 17 oct. Comanda includea 2 pachete de Ariel Pods la reducere. Am primit a doua zi un pachet, pe care mi-a făcut o factura, iar pentru al doilea nu am primit nici un semn până în ziua de astăzi, cu toate ca am sunat in fiecare zi la EMAG sa facă ceva. Ei îmi spun ca nu este loc la easybox, cu toate că am comandat ceva între timp și a ajuns a doua zi. Ce ar trebui sa fac in situația asta? O reclamație la OPC? Sau care este dreptul meu in situația de fata?

1 răspuns:
| Simpatic a răspuns:

Ai platit pentru 2 produse si ti-a venit doar unul? Atunci daca nu o scoti la capat cu ei te poti adresa protectiei consumatorilor. ..inseamna ca sunt porci eMAG, daca pachetul era prea mare banuiesc ca puteau trimite in zile diferite in doua transe: azi un produs maine pe celalalt. Fa rost de un sef de la ei ceva si lamureste-o cu acesta pana sa faci reclamatie la autoritati.