| SorescuValentin989 a întrebat:

Salut, TPU.
In luna februarie mi-am facut un card de DEBIT la ING. In perioada aceea am avut nevoie pentru o anumita tranzactie ( am trimis bani pe cardul unei alte persoane ), iar de acum 5 luni nu m-am mai atins de el. Este posibil sa se fi acumulat ceva de plata pentru ca nu l-am folosit?
Mentionez faptul ca sunt elev, am 18 ani, iar card-ul l-am primit pe loc.
Pe langa asta, daca as vrea sa-l inchid cum ar trebui sa procedez?

Sper ca n-am gresit categoria, astept raspunsuri. Cel mai complex si clar raspuns primeste steluta.
Deci ma intereseaza daca exista posibilitatea sa am ceva de plata, si cum l-as putea inchide. Nu vreau raspunsuri copy-paste de pe net, ci de la persoane avizate care cunosc.

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Nu se acumuleaza nici o datorie. Cardul de debit este cardul legat de contul tau bancar si poti sa platesti cu el tot ceea ce doresti, in limita banilor care-i ai in cont, bineinteles.
Nu se ia nici un comision sau altceva, atata vreme cat folosesti ING-ul si nu alt automat bancar al altei banci.

Eu spun sa nu inchizi nimic, ca cardul ala nu cere nici a manca si nici a bea, dar daca ai maine nevoie de el sa faci ceva cumparaturi, esti in situatie grea, pana te rogi pe la banci sa-ti scoata alt card.
Cam dificil se accepta ideea de card bancar in Romania, inca suneti inapoiati, de parca v-ar musca un card.
Noi in occident nu mai folosim bani (cash) de ani de zile, salariul intra in contul bancar, iar cardul este ca si portofelul, il folosim peste tot, la toate cumparaturile sa platim cu el.

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Depinde ce tip de cont ai avut. E posibil sa se fi acumulat comisioanele de administrare pe care va trebui sa le platesti cand vrei sa inchizi contul

| SorescuValentin989 explică (pentru suntserios):

Un cont obisnuit... la ce te referi?

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru SorescuValentin989):