| Valentin_Kojovici_1985 a întrebat:

Salutare,

Ieri 19.07. 2015 am facut o rezervare pe un site de booking foarte cunoscut si ca urmare a unei erori umane am primit o reducere substantiala.
Au incercat prin toate metodele sa ma contacteze si sa ma convinga sa anulez rezervarea dar am refuzat.
Dupa aproximativ 8 ore de la rezervare hotelul a incercat de nenumarate ori sa pre-autorizeze sau sa incaseze de pe cardul sotiei sume mult mai mari decat costul total al rezervarii si avand fonduri suficiente pentru rezervare +10% au luat tot ce era disponibil (inca nu stiu daca este pre-autorizare sau incasare).
Am citit legea din Grecia si specifica o obligatie din partea hotelului sa onoreze preturile afisate cu discount precum si sa ofere o alternativa in aceeasi localitate la un hotel cu aceeasi clasificare in cazul in care este in imposibilitate de a onora.
Acum intreb si poate imi poate da cineva un raspuns:
Hotelul daca a facut acest pas referitor la card (pre-autorizare sau incasare) imi mai poate anula rezervarea daca eu refuz?!

1 răspuns:
| gelu1970 a răspuns:

Eu cred ca nu poate sa faca asta. chiar daca a fost o eroare fie ea umana sau informatica, trebuie sa onoreze ceea ce ti-a oferit. insa cum e in Grecia...
intreaba de exemplu intr-o agentie ce se ocupa cu asa ceva. cred ca au sa te scoata din ceata si nu cred ca te vor taxa pentru un raspuns. de asemenea poti suna la protectia consumatorului si sa le expui problema ta si reactia celor de acolo.