| AvalohAlyn a întrebat:

Va rog sa îmi spuneți dacă fiind pensionar de invaliditate și iau pensie (temporara, determinată pe 2 ani) mai pot face o școală postliceală de stat sau macar sa incerc sa o fac,deci pot studia măcar în condițiile astea? Nu pot sa incerc măcar sa studiez(că cred că aș putea cat de cat)în viitor, că să am și eu o diploma și poate sa incerc sa îmi găsesc o ocupație asta fiind studiul. Poate în viitor va fi mai ok.Deci ce spune legea,pot face o postliceală de stat? Pot obține adeverință că pot dar cu anumite restricții medicale care sa scrie că sunt sub tratament întreb asta pentru că am făcut la fel la somaj(adică am primit indemnizatie când am terminat liceul folosind la dosar adeverință de bolnav dar sub tratament și a mers atunci, acum 2 ani sa fiu somer in evidenta)deci oare se poate sa pot face o postliceală in viitor daca sunt pensionat medical sau am interzis la asta? Ce spun legile? Daca știți sigur va rog sa îmi spuneți eu vreau sa fac acea școală în viitor pentru ca să am și eu o diploma de postliceală, să am o ocupație sa nu mai pierd timpul și mai ales să învăț ceva util acolo.Deci știe cineva răspunsul sigur și precis? cineva care știe legea sau cunoaște cum e situatia.Dau funda.
Mersi.

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nici o prevedere legala nu interzice sa urmezi o scoala postliceala, daca esti apt medical si reusesti la admitere.

0 răspunsuri: