| Iwishtoknow a întrebat:

Vreau si eu o carte usor de citit, in engleza, pe care sa o citesc online. Funda la cel mai bun raspuns! :*

2 răspunsuri:
| ioana100 a răspuns:

Buna! poti intra pe www.wattpad.com,selectezi "limba engleza" si o sa-ti apara mai multe categorii de tipuri de carti, scrise de utilizatori.Cateva sunt si publicate.Si eu citesc mult pe acel site, atunci cand am timp, am invatat mult din ele, atat vocabular cat si gramatica.Sigur o sa gasesti ceva pe gustul tau. Spor la citit!

| RadikalGamer a răspuns:

The Adventures of Tom Sawyer:
http://www.planetpdf.com/......yer_nt.pdf

Am cautat peste tot Diary of a wimpy kid, dar nu am gasit decat de cumparat. Dar totusi, ar trebui sa citesti :)