| AvalohAlyn a întrebat:

Ce parere aveti despre mini chestia asta ce am postat-o pe Wattpad.
(sunt incepator)

https://my.w.tt/0UHUYxYTi1

3 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

- inceput bun
- folosește diacritice (se nasc situații confuze ex. "este o forna de scoala")
- lasă spațiu DUPĂ virgulă și punct

| Catrice a răspuns:

Daca te referi la conținut, e ok.
Modul în care este scris lasă de dorit.

| amfivolos a răspuns:

- sunt idei preluate din alte părți și înșirate aici fără un sens precis. Poate te ajută dacă le dai un titlu concludent fiecăreia, ce mă învață "Mini chestia 4", de exemplu? Par traduse de prin alte surse, încearcă să le faci mai personale, să le spui cu propriile cuvinte, să le legi de exemple concrete din viață (chiar viața ta personală), eu citesc destul de mult și pe toate le-am văzut în alte părți (de obicei scrise mai bine). Nu contează că s-au mai spus, dar dacă nu aduci nimic nou, fă unic modul în care o spui
- ai nevoie de argumentări, am nevoie să mă convingi, nu e destul să-mi spui "renunță la dorința de a mai încerca să fii plăcut de toată lumea" ca eu să fac chestia asta, doar pentru că am văzut eu pe net la AlinAvaloh pe care oricum nu-l cunosc. E un sfat bun, dar de ce e bun?
- dacă nu-mi dai sursa, o să presupun că e vrăjeală, de exemplu când spui "studiile au arătat că noi avem nevoie de 21 de ore ca să putem învăța un obicei nou", care studii arată? cine le-a făcut? e de încredere cel care a făcut studiul? cum au ajuns la 21 de ore? cu ce obiceiuri au testat? depinde de vârstă numărul ăsta de ore?
- nu prea citești cărți bune și se vede în modul în care te exprimi, caută cărți bune, citește și recenzii ale cărților, chiar beletristică, de acolo înveți cel mai bine să te exprimi mai cursiv, mai atractiv, altfel sună bolovănos sau ca un status de pe Facebook.