| sarah15 a întrebat:

As vrea sa ma ajutati intr-o problema. Eu sunt eleva la un Liceu de Arte si cant la pian de la varsta de 7 ani si am fost la tot felul de concursuri si recitaluri pana acum. Sunt intr-a 9-a si repertoriul e din ce in ce mai greu si eu ma descurc foarte bine si cu scoala si mi-a zis profesoara mea de pian si altii, chiar si mama, ca de acum trebuie sa ma axez mult mai mult pe pian si sa mai las la o parte celelalte materii, deoarece nu am cum sa am numai note mari si sa fiu si foarte buna la pian, si nu prea pot. Adica as lasa mai la o parte restul orelor, dar nu-mi place cand vad ca alti colegi care nu muncesc la fel ca mine mi-o ia inainte(la scoala, ma refer), si nu prea stiu ce sa fac, pentru ca vreau sa urmez pianul(asta e sigur), dar nu-mi place nici cand altii mi-o ia inainte la scoala.
Si mai am o problema cu emotiile. Pana acum nu prea am avut, dar fiind repertoriul tot mai greu de acum si pretentiile sunt mai mari mai ales acum la liceu, as vrea sa-mi spuneti voi cum scapati de emotii? Stiu ca trebuie sa ma relaxez, sa gandesc pozitiv, sa respir profund si alte lucruri de genul care le-am tot gasit pe net, dar vreau altceva, pentru ca astea nu functioneaza prea mult pentru mine. Nu am emotii prea mari(mai mult la concursuri, dar la recitaluri nu prea), dar as vrea sa nu am aproape deloc, sau sa fie emotii pozitive, dar eu de multe ori ma gandesc ca daca gresesc, sau ma incurc sau alte lucruri de genul asta.
Scuze ca am scris atat si multumesc ca ati citit! Sper ca ma puteti ajuta. Funda la cel mai bun raspuns! big grin

Răspuns Câştigător
| Adikis a răspuns: