| PumpkinDoll a întrebat:

Cand a devenit MJ cunoscut? Cand a fost momentul ala al lui de stralucire, start-ul ala de "blow up"?

6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Vorbim de Michael Jackson? omul asta a fost o legenda si cand zic de legende doar el este LEGENDA restul sunt niste amatori pe langa el, indiferent ca vorbim chiar si the beatles, queen sau elvis.
Dintre toti doar MJ a inventat un fel de a fi, un dans si un stil aparte, numai punem timbrul sau unic.
Parerea mea este ca MJ a devenit star intrenational in momentul cand a ales o cariera solo, acela primul pas catre vedeta internationala si legenda care a fost, pacat ca a murit tanar si in felul acela dar se pare ca banii multi te transforma dintr-un sarac intr-un om cu probleme psihice, si aici ma refer in primul rand la alegerile gresite din punctul meu de vedere de a-si schimba culoarea pielii si zecile de operatii care au urmat.Eu nu am vazut documentare cu MJ, eu l-am cunoscut prin muzica pe care o face si din mass-media.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Huh? Daca te referi la Michael Jackson, era front-kid la Jackson Five de dinainte sa intre in scoala... happy

| PumpkinDoll explică (pentru GabiDumitrescu):

Pai da, la el ma refeream, deci a fost cunoscut de cand era mic? ma refeream la momentu cand a fost cunoscut world wide

| PumpkinDoll explică (pentru GabiDumitrescu):

Https://www.youtube.com/watch?v=s3Q80mk7bxE
Ce aiurea e sa-l vad de la asa
https://www.youtube.com/watch?v=yUi_S6YWjZw
La asa

Oamenii cresc, dar e un sentiment aiurea si in acelasi timp foarte placut

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru PumpkinDoll):

Dirty Diana mi se pare foarte ok. O cam luase el si pe ulei la un moment dat, dar sa nu uitam ca stardomul asta a fost cu pretul copilariei si al vietii personale in cazul lui.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru PumpkinDoll):

Da mai, de mic a fost cunoscut world wide.

Întrebări similare