| ChekifeAlex a întrebat:

Vreau foarte mult să învăț să cânt la chitară și mai ales sa compun. Doar că nu știu teorie muzicala ( doar pentru compus). Idei am multe în cap pentru melodii plus că sunt poet și scriitor amator. Deci versurile nu e nicio problema. Și acum întrebarea: Cum poți compune o piesa la chitară ( clasica) și cum poți să transpui un ritm din capul tau in note cantate pe chitară?
PS: orice raspuns e bun. Puteți pune și linkuri de la site-uri.
Mulțumesc anticipat.

8 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Aici sunt cursuri pentru începători.
https://www.udemy.com/......ic/guitar/

| ChekifeAlex explică (pentru sadrian46):

Mulțumesc. Am văzut site-ul dar problema este că nu vreau și nu îmi pot permite sa dau bani. Daca se poate sa știi ceva gratis? Mulțumesc din nou

| sadrian46 a răspuns (pentru ChekifeAlex):

Pe you tube sunt postate video cu sfaturi pentru începători care sunt gratis. Scrie learn Guitar for beguinners și vezi dacă ce se oferă acolo este bun pentru ceea ce dorești. Sunt multe în limba engleză.

| ChekifeAlex explică (pentru sadrian46):

Mulțumesc. Nu vreau sa fiu un mofturos dar nu știi deloc engleză. Nu am învățat în liceu?

| sadrian46 a răspuns (pentru ChekifeAlex):

Am scris și poezii în engleză. Am tradus două cărți de specialitate medicală din română în engleză, retroversiune. Am dat test de engleză pentru angajare ca funcționar român la ambasada USA și l-am trecut. Am dat test de limbă pentru a lucra în Irak după război pentru USA într-o bază a armatei americane, și l-am trecut.
Astfel mulțumesc și eu pentru aprecierea dtale- nu știi de loc engleză- și nu mă supăr de loc pe dta, căci știu din alte surse mai autorizate că ea nu corespunde realității.

| ChekifeAlex explică (pentru sadrian46):

Scuze.Am vrut sa spun ca EU NU ȘTIU engleza și CA EU NU AM ÎNVĂȚAT IN LICEU.
VA ROG DIN TOT SUFLETUL SA MA IERTAȚI. A fost o neînțelegere. Tastatura e de vina.
SPER SA MA IERTAȚI!

| sadrian46 a răspuns (pentru ChekifeAlex):