anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna tuturor. Am urmatoarea dilema : Sunt eleva de liceu si diriginta mea, o doamna f. draguta, mi-a sugerat ca fiul ei, de aceeasi varsta cu mine, ar putea sa ma ajute in legatura niste cu niste concursuri. mi-a dat inclusiv mail si tel lui.Eu nu am apelat, nu-l cunosteam personal atunci, mi-a fost rusine desi ea a insistat sa aplez. dupa o perioada de timp m-a intrebat din nou cu ce baieti colaborez pe chestiunea respectiva. Va rog sa ma sfatuiti cum sa procedez : nu vreau s-o refuz sau s-o jignesc., dar nu-i inteleg insistenta si nu stiu cum s-o interpretez. Va rog frumos, un sfat matur. Multumesc anticipat!

8 răspunsuri:
| Hydrangeaceae a răspuns:

Bună.

Eu cred că diriginta îţi vrea binele. Probabil i-a plăcut felul tău de a fi, motiv pentru care îţi permite să colaborezi cu fiul ei. Doar nu crezi că vrea să fiţi într-o relaţie. Părerea mea este să apelezi la el să te ajute. Nu ai nimic de pierdut. Poate vei avea un nou amic. Şi cu ocazia aceasta nici nu se va supăra diriginta ta.

Toate cele bune! Succes!

| IoanaPuppy31 a răspuns:

Buna,
Te vede fata buna si de aceia. O poti refuza cu bunul simt sau ai putea sa o intrebi cine este acel baiat.

| anonim_4396 explică (pentru IoanaPuppy31):

Acel baiat este fiul ei,. intre timp, a trecut olimpiada, am premiu, el -nimic. e o situaatie dificila pentru ea dar a depasit-o, am ramas in relatii f. bune cu diriga in continuare. dar de colaborare evident nu se mai pune problema.

| IoanaPuppy31 a răspuns (pentru anonim_4396):

Am inteles. Pai acel baiat nu trebuie sa intervina in relatile dintre tine si diriginta deci nu te ingrijora.winking

| Dyalema a răspuns:

Eu cred ca fiu-so i-a zis sa te contacteze. De ce nu te-a intebat cu ce colegi sau FETE colaborezi? Te cam place...Si maica-sa tongue happy

| adinaTPU a răspuns: