anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt insarcinata si din cauza burticii nu ma mai pot epila singura. Sunt stanjenita sa merg la salon, sa ma dezbrac in fata unei pers straine mai ales ca de curand mi-au aparut si hemoroizi, nu sunt foarte vizivili, însă sunt acolo...plus ca nici labiile mele nu sunt tocmai frumoase si mici. Simt ca intru in depresie la gandul ca saptamana viitoare trebuie sa merg la control si eu inca nu am curaj sa merg sa ma epilez. Ce o sa creada femeia care m-ar epila, ca sunt o nesimtita care vine in halul asta la salon. sad
A mai patit cineva asta?

14 răspunsuri:
| alin131 a răspuns:

Femeia care te va epila nu va avea ce sa zica. Tu esti gravida, hemoroizii sunt probleme medicale, deci nu i-ai facut ca asa ai vrut tu, fii sigura ca nu va zice / gandi nimic. Gandeste pozitiv. Tu te duci cu banul pentru un serviciu, nu are de ce sa te critice nimeni. Apoi gandeste-te ca atunci cand vei naste va trebui sa te dezbraci in fata asistentelor, moaselor, medicilor, deci fara teama!

| sierra1 a răspuns:

Soţul nu te poate ajuta în problema enunţată? Că până la urmă, toată devenirea asta a ta, i se datorează lui.

| relian a răspuns (pentru sierra1):

laughing asa da, bv uite un raspuns pe masura.
Hemoroizii trebuia sa-i rezolvi dinante, vad bani de salon are, dar sa-si rezolve problema medicale n-are.Asta e romanul pe afara vopsit gardul inauntru leopardu laughing aia e problema ei majora, epilatul.Sunt oameni care nu se epileaza deloc, parul ala il ai de la natura, asa ca nu-i nici o rusine.Auzi la ea ce face ea ce rusine o sa pateasca cand s-o duce la control laughing pfff ce problema mai au unii

| Lioana a răspuns:

La controlul de rutina facut la ginecolog nu te pune sa te dezbraci. Doar la nastere se intampla asta. Pana atunci se uita doar cu ecograful la burtica. Insa daca ai vreo problema cu sarcina e posibil sa fie nevoie sa faci asta.

| CristiDinBucuresti a răspuns: