anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt insarcinata si din cauza burticii nu ma mai pot epila singura. Sunt stanjenita sa merg la salon, sa ma dezbrac in fata unei pers straine mai ales ca de curand mi-au aparut si hemoroizi, nu sunt foarte vizivili, însă sunt acolo...plus ca nici labiile mele nu sunt tocmai frumoase si mici. Simt ca intru in depresie la gandul ca saptamana viitoare trebuie sa merg la control si eu inca nu am curaj sa merg sa ma epilez. Ce o sa creada femeia care m-ar epila, ca sunt o nesimtita care vine in halul asta la salon. sad
A mai patit cineva asta?

14 răspunsuri:
| alin131 a răspuns:

Femeia care te va epila nu va avea ce sa zica. Tu esti gravida, hemoroizii sunt probleme medicale, deci nu i-ai facut ca asa ai vrut tu, fii sigura ca nu va zice / gandi nimic. Gandeste pozitiv. Tu te duci cu banul pentru un serviciu, nu are de ce sa te critice nimeni. Apoi gandeste-te ca atunci cand vei naste va trebui sa te dezbraci in fata asistentelor, moaselor, medicilor, deci fara teama!

| sierra1 a răspuns:

Soţul nu te poate ajuta în problema enunţată? Că până la urmă, toată devenirea asta a ta, i se datorează lui.

| relian a răspuns (pentru sierra1):

laughing asa da, bv uite un raspuns pe masura.
Hemoroizii trebuia sa-i rezolvi dinante, vad bani de salon are, dar sa-si rezolve problema medicale n-are.Asta e romanul pe afara vopsit gardul inauntru leopardu laughing aia e problema ei majora, epilatul.Sunt oameni care nu se epileaza deloc, parul ala il ai de la natura, asa ca nu-i nici o rusine.Auzi la ea ce face ea ce rusine o sa pateasca cand s-o duce la control laughing pfff ce problema mai au unii

| Lioana a răspuns:

La controlul de rutina facut la ginecolog nu te pune sa te dezbraci. Doar la nastere se intampla asta. Pana atunci se uita doar cu ecograful la burtica. Insa daca ai vreo problema cu sarcina e posibil sa fie nevoie sa faci asta.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Tu ce varsta ai? Si te referi la hemoroizi sau varice, ca zici ca nu sunt foarte vizibili păi hemoroizii sunt in fund nu i vede nimeni sunt pe intestinul gros aceia te dor cand mergi la toaletă, in schimb varicele apar pe picioare aceia se vad si dor si varicele cand sunt foarte mari.

| darrio2007 a răspuns:

Poate face barbatul tau asta. Sunt sigur ca ii va place, mai ales sa te studieze pe la labii.

| AdelinaC a răspuns:

Eu am vazut destule femei care au venit neepilate la control. Nu te judeca nimeni, fiecare se gandeste la problemele proprii, nu la ale tale. Poti cauta pe diverse grupuri de mamici recomandari de un salon unde personalul se va purta frumos cu tine si sa te duci acolo.

| Freya1 a răspuns:

Nu stiu daca la control trebuie sa te dezbraci.Nu iti face doar ecografie? Si si daca trebuie sa te dezbraci esti femeie insarcinata nu are nimic daca nu esti epilata.
Singura si ieftina solutie e sotul.El trebuie sa te ajute in conditiile astea nu e asa de greu.

| Miruna19miru a răspuns (pentru relian):

Mi-am tratat aceasta problema. Nu stiam ca trebuie sa specific pentru tine asta. Zic sa nu iti mai dai cu parerea despre ce nu ai habar.

| Miruna19miru a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Ma refer la henorozii externi.

| relian a răspuns (pentru CristiDinBucuresti):

Asa stii tu sau ai auzit la radio sant?laughing Hemoroizii pot fi interni, asa cum ai spus tu sau externi, sau si externi, asta daca nu stiai, stii acum.

| relian a răspuns (pentru Miruna19miru):

Nu cred ca am raspuns tie, dar merge si asa.Din intrebarea nu reiese sub nici o forma ca te-ai fi tratat.Atat timp cat aduci in discutie parul din zona aia, labiile si hemoroizii, asta ce inseamna? Inseamna ca hemoroizii is acolo si vai ce faci tu sa te vada aia in halu asta. Daca leai fi tratat nu le mai aminteai aici corect? Deci nu incerca sa o dai la intors cu mine ca nu prea ai loc.Si dau cu parerea, asa cum da toata lumea, doara ca eu mai si critic, daca toata lumea tear peria unde am ajunge? De aia exista si critici, ca lumea sa vada ce e rau, ce nu-i bun si etc.In sf, eu am dat cu pararea la ce ai inrebat, ai spus de hemoroizi tu, nu eu.

| AliGab a răspuns:

Doamne fereste! Asta iti produce tie depresie? Este exagerat...asta ar trebui sa fie cea mai mica problema a ta. In plus, parul pubian are si el rolul de protectie. Este o tampenie scormonita in zilele noastre ca trebuie sa te epilezi.
Fii serioasa! Ai statutul de mamica in devenire. Nu iti mai face probleme pentru tampenii si gandeste-te ca bebele tau sa fie sanatos. Or sa vina probleme mai mari decat imposibilitatea de epilare...Ai sa faci infarct atunci?

| Liviu a răspuns:

Cine te-a lasat insarcinata, ala sa te epileze (fara misto) adica mna, trebuie sa iti fie alaturi, banuiesc ca e sotul sau viitorul sot.Deci cum i-a placut sa te puna in toate pozitiile sau doar una, trebuie sa iti fie alaturi