| George1337 a întrebat:

Sunt student in Timisoara iar casa mea este la vreo 180Km departare. N-am mai fost de o luna acasa pana acum pentru ca am avut nevoie de niste acte. Chestia e ca ma asteptam sa-mi trezeasca casa acel sentiment de bucurie ca am ajuns in locul in care locuiam si unde trebuia sa-mi gasesc parintii, ma rog. Am fost in satul din apropiere unde am bunicii, m-am bucurat ca i-am vazut dar totusi imi era dor de caminul de la facultate, de facultate, de Timisoara, nu mi s-a mai intamplat pana acum sa nu-mi mai placa acasa si ma tem ca din ce in ce mai mult ma transform in genul acela de om care se indeparteaza de casa pentru un trai mai bun si ma tem ca de la Timisoara sa nu imi placa mai mult in Oradea pentru ca o sa fiu acolo ceva timp peste ceva vreme, iar de acolo sa nu decid ca o sa-mi placa mai mult undeva si mai departe. Acasa nu mai am decat bunicii, parintii sunt plecati separat in alte tari si probabil ca nu am mai avut bucuria de a-i mai gasi acasa, daca ii mai pot spune acasa din moment ce nu mai locuiesc aici, am ajuns sa spun din greseala la caminul de la facultate acasa.
Ma puteti ajuta cu un sfat? Este ok sa-ti lasi locul de unde te-ai nascut, copilarit si trait 20 de ani si sa tinzi spre un trai mai bun care se afla la km distanta de acel loc?

7 răspunsuri:
| BuLaNNNeL a răspuns:

E ok, in schimb, nu.i uita pe bunici, mai fa le cate.o vizită.

| Raducons a răspuns:

E normal, nu iti face griji, fiecare trebuie sa ne facem viata acolo unde avem posibilitate si oportunitati mai multe.Fiecare tanar trebuie sa fe constient la un anumit moment.adica majorat ca trebuie sa faca ceva pentru el, altfel va avea de suferit.Trebuie sa ne iubim, parintii si bunicii dar nu sa renuntam la sansa noastra pentru ei.Ramai in Timisoara lasa satul bunicilor.Toate bune

| whatevernvm a răspuns: