| SaveTheNature a întrebat:

1.Care este cea mai scumpa si luxoasa biserica din Romania?
2.Ar fi o problema daca inmormantarile, pomenirile,botezurile si nuntile s-ar face gratis si fiecare om sa le poata face in mod gratuit.
Stiti voi,salariile sunt mici, viata grea. Nu sunt bani de medicamente etc. Macar la biserica sa fie totul gratuit.
3.In viziunea ortodocsilor ce fel de om este Papa de la Roma? dar sectantii? ii aud pe multi ca se inchina diavolului. Este adevarat? Da?
4.Ce sunt puntzile la inmormantari? ce se intampla daca nu faci puntzi?
5 Daca inghit o bucata de carne cat un bob de mazare vinerea in timpul postului pacatuiesc?
6 Ce se intampla daca moare un om si nu i se aprinde lumanare la cap?

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

1 probabil mitropolia din Bucuresti (sigur va fi cea noua care au in plan sa o construiasca)

2 sunt gratis. nu te taxeaza nimeni nici la nunta, nici la botez, nici la inmormantare. Ca sunt costuri adiceante cum ar fi mesele de dupa e alta poveste, dar biserica nu cere bani pentru asa ceva. ca tota lumea baga in buzunar la preot e alta poveste


3 papa e conducatorul crestinilor catolici. treaba lor ce fac cu religia lor.

4.e un obicei vechi care, cel putin in orase nu se mai practica de mult timp.

5 postul depinde de tine. e o chestie personala, nu te obliga si nu te condamna nimeni. Tine doar de credinta ta.

6 probabil nimic, dar asa e obiceiul. sunt niste simboluri doar.

| anonim_4396 a răspuns (pentru suntserios):

"2 sunt gratis. nu te taxeaza nimeni nici la nunta, nici la botez, nici la inmormantare. Ca sunt costuri adiceante cum ar fi mesele de dupa e alta poveste, dar biserica nu cere bani pentru asa ceva. ca tota lumea baga in buzunar la preot e alta poveste"

http://stirileprotv.ro/......botez.html

Biserica oficial nu cere bani, practic da. Dupa cum vezi, multi preoti (nu toti, din fericire) refuza sa faca botezul daca nu primesc bani.

| C0nstantin a răspuns (pentru suntserios):