| Pricope_Marius_1997 a întrebat:

1. E adevarat ca ochii sunt oglinda sufletului?
2. E adevarat ca atunci cand ne uitam in oglinda de fapt nu ne vdem pe noi ci vedem sufletul nostru?
3. Cum e treaba cu tristetea prefacuta in bucurie?
Cel mai sincer si corect raspuns primeste funda.

Răspuns Câştigător
| Irinel15123532 a răspuns:

1. In mare parte da, metaforic vorbind.
2. Nu.
3. Dumnezeu spune ca va transforma tristetea in bucurie, cand vedem un om ce sufera, sau daca noi suferim, ajungem la pamant. Sa spunem ca sunt inginer pe santier, si un om e langa mine, omul acela vede gaura mare in pamant, fundatia casei, eu nu vad doar gaura, deja vad structura casei si spun ''ce casa rezistenta si mare va fi''. Asa e si cu noi, unii spun ''Cata suferinta are omul asta'' Un intelept spune ''Ce om mare va iesi din el'' pentru ca suferinta desigur nu este placuta, dar ea este ca un smirghel, care curata si indreapta anumite lucruri, si de multe ori iesim mai curati din ea.

9 răspunsuri:
| Celcestietot a răspuns:

1,2,3 = depinde de persoana cum vede viata, de perceptia acestuia asupra lumii. Nu toti suntem si gandim la fel. Nu toti ne manifestam la fel.

| Pricope_Marius_1997 explică (pentru Celcestietot):

Cu toata stima si respectul meu as dori sa imi raspunzi la toate cele trei intrebari te rog frumos.

| Celcestietot a răspuns (pentru Pricope_Marius_1997):

Pai ti-am raspuns la toate. Au raspunsul universal, de aceea am pus semnul egal.

| Pricope_Marius_1997 explică (pentru Celcestietot):

Ok, trebuie sa ma gandesc sa vad.

| Pricope_Marius_1997 explică (pentru Celcestietot):

Sti in legatura cu intrebarea nr. 1, sti de ce mi-a venit asa dintr-o data sa scriu intrebarea? eu ma uitam pe net la imagini cu personaje din benzi desenate si cand am vazut privirea lui Batman, Spawn, The Punisher, Sasuke Uchiha, Wolverine, Apocalypse marvel comics (scrind pe google images) chiar si The Undertaker, ei bine toate aceste personaje aveau aceea sete de sange in ochi era o privire de criminal ceva in genul.

| Celcestietot a răspuns (pentru Pricope_Marius_1997):

Aici chiar nu te contrazic. Unii oameni pot înșela după aparențe. De aceea, este bine să îi cunoști mai înainte, nu să îi judeci sau sa îi bagi pe toți în aceeași categorie. De exemplu dacă vezi pe unul frumos care comite infracțiuni, nu trebuie să spui de restul frumoșilor că sunt la fel. Dar, repet, chiar ai avut dreptate cu privire la personajele din benzile desenate, sau și din filmele acelea specifice lor, de ce să nu includ și filmele.

| TamplaruAnisoara a răspuns:

1.Domnul Isus spune in Luca 11/34:"Ochiul este lumina trupului tau. Daca ochiul tau este sănătos, tot trupul tau este plin de lumina, dar daca ochiul tau este rău, trupul tau este plin de intuneric.
35. Ia seama dar, ca lumina care este in tine, da nu fie întuneric."
In porunca a zecea sta scris:Sa nu poftești.
Ca sa poftești ceva va trebui mai întâi sa vezi acel ceva, iată de ce ochiul se "face" vinovat in cazul in care păcătuiești.
2.In Geneza aflam ca omul mai este numit si suflet viu. Așa ca atunci când ne privim in oglinda putem spune si ca ne vedem sufletul.
3. Când Domnul Isus le-a vorbit ucenicilor despre moartea Sa aceștia s-au întristat, dar după înviere s-au bucurat.Tot la fel si creștinii când se gândesc ca pentru păcatele lor a trebuit sa moara Domnul Isus pentru a ne împăca cu Tatăl, sunt întristați, dar faptul ca a înviat ii determină da se bucure știind ca in felul acesta vor fi mântuiți.

| Norti0013 a răspuns:

1. da este adevărat
2. Nu nu este adevărat, cand te uiți în oglindă îți vezi trupul, nu ai cum să vezi sufletul, poți vedea doar starea sufletului, dacă ești un om bucuros, fericit, dacă ești milostiv, iertător și smerit înseamnă că ai un suflet sănătos dacă nu ai nici una din cele de mai sus sufletul tău este bolnav, dacă ai observat oamenii răi și dușmănoși nu sunt bucuroși și majoritatea au fața palidă, deci felul oamenilor de a fi indică starea sufletului.
3. Omul în viață este supus multor încercări și ispite, și are parte de suferință și tristețe, dar trecând peste ele are parte de bucurie sufletească și pace interioară.

Întrebări similare