| Pricope_Marius_1997 a întrebat:

1. E adevarat ca ochii sunt oglinda sufletului?
2. E adevarat ca atunci cand ne uitam in oglinda de fapt nu ne vdem pe noi ci vedem sufletul nostru?
3. Cum e treaba cu tristetea prefacuta in bucurie?
Cel mai sincer si corect raspuns primeste funda.

Răspuns Câştigător
| Irinel15123532 a răspuns:

1. In mare parte da, metaforic vorbind.
2. Nu.
3. Dumnezeu spune ca va transforma tristetea in bucurie, cand vedem un om ce sufera, sau daca noi suferim, ajungem la pamant. Sa spunem ca sunt inginer pe santier, si un om e langa mine, omul acela vede gaura mare in pamant, fundatia casei, eu nu vad doar gaura, deja vad structura casei si spun ''ce casa rezistenta si mare va fi''. Asa e si cu noi, unii spun ''Cata suferinta are omul asta'' Un intelept spune ''Ce om mare va iesi din el'' pentru ca suferinta desigur nu este placuta, dar ea este ca un smirghel, care curata si indreapta anumite lucruri, si de multe ori iesim mai curati din ea.

9 răspunsuri:
| Celcestietot a răspuns:

1,2,3 = depinde de persoana cum vede viata, de perceptia acestuia asupra lumii. Nu toti suntem si gandim la fel. Nu toti ne manifestam la fel.

| Pricope_Marius_1997 explică (pentru Celcestietot):

Cu toata stima si respectul meu as dori sa imi raspunzi la toate cele trei intrebari te rog frumos.

| Celcestietot a răspuns (pentru Pricope_Marius_1997):

Pai ti-am raspuns la toate. Au raspunsul universal, de aceea am pus semnul egal.

| Pricope_Marius_1997 explică (pentru Celcestietot):

Ok, trebuie sa ma gandesc sa vad.

| Pricope_Marius_1997 explică (pentru Celcestietot):