anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care este rostul bărbatului pe Pământ?

Mai ales în secolul XXI când nimeni nu mai crede în Dumnezeu și Biserică.

Rolul lui era de procreare/înmulțire alături de femeie, dar azi nimeni nu se mai prea înmulțește.

Rolul lui suprem era de preot în Altar, femeile neavând vreodată voie acolo, dar azi bărbații sunt primii blamatori ai Bisericii și din statistici ne dăm seama că închisorile sunt pline de ei, iar Bisericile mai mult de femei.

Răspuns Câştigător
| RAY a răspuns:

Conform bibliei singurul rol care îl au oameni este sa îl urmeze pe Dumnezeu și fiul lui, Dumnezeu spune, dacă vrei sa fii singur ca mine este foarte bine dar dacă simți nevoia vezi de o femeie, ceea ce vrem noi nu este ceea ce Dumnezeu vrea scopul creștinului este viata de apoi nu viata asta asa și Iisus a fost virgin, singur, sărac, fără familie,

| anonim_4396 explică (pentru RAY):

God! Dar de când explică Ray Biblia?! Mă șochezi, dragă Ray. happy Credeam că dacă nu crezi în ortodoxie, nici nu o cunoști. happy Dar ai dreptate, ai înțeles ce spune God și Biblia lui, se pare. happy

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):

Ca ateu trebuie sa cunoști biblia

126 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Ei, Patricia, trăiești sau visezi? Nimeni și iar nimeni.

| anonim_4396 explică (pentru sadrian46):

La ce vă referiți cu nimeni și iar nimeni? happy

| sadrian46 a răspuns (pentru anonim_4396):

Afirmațiile tale.
nimeni nu mai crede...
nimeni nu se mai prea...
Și invers, dar azi bărbații sunt primii... Adică toți?

| anonim_4396 explică (pentru sadrian46):