anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Care este rostul bărbatului pe Pământ?

Mai ales în secolul XXI când nimeni nu mai crede în Dumnezeu și Biserică.

Rolul lui era de procreare/înmulțire alături de femeie, dar azi nimeni nu se mai prea înmulțește.

Rolul lui suprem era de preot în Altar, femeile neavând vreodată voie acolo, dar azi bărbații sunt primii blamatori ai Bisericii și din statistici ne dăm seama că închisorile sunt pline de ei, iar Bisericile mai mult de femei.

Răspuns Câştigător
| RAY a răspuns:

Conform bibliei singurul rol care îl au oameni este sa îl urmeze pe Dumnezeu și fiul lui, Dumnezeu spune, dacă vrei sa fii singur ca mine este foarte bine dar dacă simți nevoia vezi de o femeie, ceea ce vrem noi nu este ceea ce Dumnezeu vrea scopul creștinului este viata de apoi nu viata asta asa și Iisus a fost virgin, singur, sărac, fără familie,

| anonim_4396 explică (pentru RAY):

God! Dar de când explică Ray Biblia?! Mă șochezi, dragă Ray. happy Credeam că dacă nu crezi în ortodoxie, nici nu o cunoști. happy Dar ai dreptate, ai înțeles ce spune God și Biblia lui, se pare. happy

| RAY a răspuns (pentru anonim_4396):

Ca ateu trebuie sa cunoști biblia

126 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Ei, Patricia, trăiești sau visezi? Nimeni și iar nimeni.

| anonim_4396 explică (pentru sadrian46):

La ce vă referiți cu nimeni și iar nimeni? happy

| sadrian46 a răspuns (pentru anonim_4396):

Afirmațiile tale.
nimeni nu mai crede...
nimeni nu se mai prea...
Și invers, dar azi bărbații sunt primii... Adică toți?

| anonim_4396 explică (pentru sadrian46):

Ehh, eram și eu frustrată, după două impacte, unul că eram să fac accident din nou, al doilea că un bărbat mi-a spus că nu-s în stare cu zâmbetul pe buze happy Dar am plâns, am citit răspunsurile voastre, am privit steluțele și luna în miez de noapte, în final am și iertat, cred și mi-am revenit happy A, am uitat să amintesc de frigider, l-am mâncat complet. rolling on the floor)) Acum nici nu mai cred musai întrebarea pe care am pus-o. happy Sunt conștientă că există și bărbați buni și bărbați răi și femei bune și femei rele happy și bărbați de toate felurile. Dar da, nu spun nici că o să am vreodată încredere în ei. happy

Sper doar să se inventeze vreodată un transmițător care să ne spună celor ca mine unde există șoferi bărbați pe drum, ca eu să știu să mă duc pe alt drum. happy

| Mosotti a răspuns:

Pai rolul de procreere al barbatului e si acum, are capu numa la ssex, ei nu prea stau de vb cu una fara sa urmareasca asta, eu stau de vb oricum ca, cu orice om.

E nu se inmulteste barbatu. Fi serioasa, 95 % din cupluri au copii.
Chiar daca a mai scazut natalitatea, majoritatea fac copii.
Eu din 30 colegi de generala si 30 de liceu, vecini, rude, cunostinte, doar un cuplu nu are copii.

Pai de cand e lumea puscariile sunt full de barbati.
La noi avem 27000 detinuti.
La noi doar 4, 5 % din detinuti is femei.
Ptr ca ei sunt agresivi de la testosteronul ala sus, deci asa a fost mereu, nu acum.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Care nimeni nu mai crede? Care dumnezeu, care biserica? Exista MII din ambele.
Legat de inmultire, zici ca nimeni nu se mai prea... dar populatia planetei e in crestere.
Legat de inchisori, procentul de atei/agnostici/alte orientari non-deiste e infim, iar majoritatea covirsitoare a condamnatilor se declara ca fiind credinciosi.

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Da, păi în închisoare Dumnezeu le vorbește. happy Uneori tot El îi lasă să ajungă acolo, ca în închisoare să le salveze sufletul, prin tăcere, rugă și căință.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Se cheama schizofrenie. Nu vorbeste nimeni nimanui. La naiba, sintem in 2023, nu in 1023. Cum puteti pune botul la astfel de povesti?

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

God! happy Păi dacă aș crede ce spui tu, chiar ar trebui să-mi pun planul de ucidere al bărbaților în aplicare, deoarece nu mai există nimeni care să mă judece. happy Respect toate opiniile, cum încerc să o fac mereu, dar da, eu sunt exemplul viu de schizofrenică ce crede în El. happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Revin. Crezi in el... care el dintre aia vreo 5000? Si legat de uciderea cuiva, as avea si eu destui pe lista. Rupe-mi-s-ar de judecatile de apoi. Ce ma opreste? Codul Penal si faptul ca am o viata, nu 1.000!

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Al meu God! Al meu Dumnezeu din ortodoxie, eu doar în El cred, nu știu cine sunt ăia 5000 ceilalți zei, eu cred doar în El, în Alfa și Omega al meu. happy Și dacă El cu siguranță nu era, nu exista, nu veghea asupra mea, crede-mă că acum nu aș mai fi fost aici să scriu nimic, aș fi fost moartă de mult. Evident că fiecare e liber să creadă în ce vrea. Iar codul penal este apă de ploaie, se poate trăi frumușel la închisoare happy ba uneori mai frumușel decât în viața asta anostă, dar ce e în suflet și pe conștiință nu spală nici 10 000 de pedepse cu închisoarea, nici chiar condamnarea la moarte. Deci dacă ai o conștiință, automat cred că există și un God. happy Așa gândesc eu. Dar evident că Satana mai își bagă colții uneori ca să te ațâțe la ură, dușmănie, mâhnire și chiar dorința de crimă. Doar e Satana. happy Mă lupt cât pot să nu-i dau frâu liber nici lui în inima mea, nici inspirației mele, care sincer e destul de mare uneori, ba chiar spuneau psihologii că la criminali imaginația este foarte bogată și dezvoltată, deci imaginație + ascultarea de Satan = crima perfectă. happy Dar sper că God mă va salva de fiecare dată de aceste dorințe animalice. happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Care ortodoxie s-a nascut cu muuuuuult dupa alte religii si dumnezei. Nu ma deranjeaza deloc deistii, dar mi se par absolut ridicoli cei ca tine care au inghitit niste gogosi in copilarie si refuza sa aiba macar bunul-simt de a studia un pic cu ce se maninca religiile. Sa crezi in ceva e o nevoie umana careia destul de putini ii eludeaza cu adevarat, insa sa pui botul la ineptiile unei religii copy-cat atit de stupide precum ortodoxia, de la o varsta incolo e 100% vina ta. Satana e antagonistul fara de care intregul construct biblic se prabuseste. Barbosul e atotputernic dar nu poate sa faca sa dispara nici incornoratul, nici suferinta din lume? A, poate? Daca poate si nu o face, atunci e un sadic nenorocit!

| Hammurabi a răspuns:

De ce crezi tu că ar avea cineva nevoie de un rost pe Pământ.
Nu poți trăi și fără un rost?
Sau trebuie neapărat să respectăm modul în care am fost "programați"?

Bărbatul/preot? Nu te-ai plictisit să tot încerci să te răzbuni pe cel care te-a rănit?

| Fantaspirit a răspuns (pentru Hammurabi):

E rosalia asa-i? laughing

| Pocait01 a răspuns (pentru Hammurabi):

Salutare, care este această programare despre care vorbești?
"Sau trebuie neapărat să respectăm modul în care am fost "programați"?"

| Hammurabi a răspuns (pentru Pocait01):

Nu ți se pare că aproape toate ființele fac absolut aceleași lucruri de când se nasc până mor?

| anonim_4396 explică (pentru Hammurabi):

Păi dacă se poate trăi fără rost, atunci pot să-i ucid și eu pe bărbați, right? În acest moment cam doar asta îmi doresc, să-i ucid sau măcar castrez, cred că fără bijuteria lor nu ar mai avea nimic bărbații. Ahh, și scuze că vorbesc aici despre frustrările mele, nu cred că ăsta este rostul eu chiar vreau să ajut pe aici și nu vreau să mă comport așa, dar chiar nu pot minți când spun că bărbatul chiar nu-l suport. Mai ales pe ăla care te privește cu aroganță și zâmbește fasolea că tu nu ai fi în stare. Dar așa senin vine și-ți spune că să te lași de una sau alta, că nu e de tine. Le-aș scoate ochii și le-aș agăța limba în cuier. Las aici mărturie în cazul în care cândva chiar îmi voi pune în aplicație gândurile macabre. Uneori mă gândesc ce pierd dacă mi-aș da frâu liber imaginației. Atunci când ai o piatră în gheată te descalți ca să arunci piatra, cam așa sunt eu cu bărbații, departe de mine nu am nimic cu nimeni, doar eu v-am dat sfsturi la toți pe aici să vă iubiți, respectați și acceptați și diversitățile, daaar eu una știu după ziua de azi că nu pot, cu bărbații nu pot. Nu pot. Și faza e că eu îi evit cât pot, dar spre exemplu azi nu am avut cum, sunt zile când pur și simplu interacționezi cu ei, la dracu, te lovești de ei. Azi a fost unul din acele cazuri accidentale, iar realitatate o știam, nici nu mai am așteptări, oricum.

| Holiday a răspuns (pentru anonim_4396):

Nino! Nino!

| anonim_4396 explică (pentru Fantaspirit):

De mine zici? happy Nu-s Rosalia, tu tot nu ai terminat cu teoria aia. happy Cred că adevărata Rosalia nu vrea să ucidă bărbați. Eu da. Așa că mister rezolvat. Rosalia nu sunt eu. happy

| Fantaspirit a răspuns (pentru anonim_4396):

Tu nu ești în stare să ucizi nici o musca laughing
Urăști bărbații dar nici nu ai avut laughing urăști ce nu poți avea laughing
Naibii știe cine mai sunteți, fiți cine vreți voi sa fiti că în realitate sunteți mămăligi laughing

| Hammurabi a răspuns (pentru anonim_4396):

Stai puțin. Dar cine te obligă pe tine să ai de a face cu vreun bărbat?
Nu poți trăi liniștită făcând abstracție că există bărbați pe planetă? laughing
Ok. Aș fi de acord să-i ucizi sau să-i castrezi (după preferință) pe cei care se bagă în seamă cu tine aiurea.
Dar cei care n-au nici o treabă cu tine? Care nu ți-au intrat în nicio gheată?
Nici mie nu-mi plac câinii caniche. Dar asta nu înseamnă că mă apuc să le dau foc pe unde îi văd.

| anonim_4396 explică (pentru Hammurabi):

Păi eu îi evit, cât pot și chiar și Dumnezeu a înțeles și m-a ferit de ei. Adică până și la job, am mai mult femei decât bărbați deci God a înțeles, dar azi nu. happy Mi-a scos cel mai arogant bărbat din câți pot exista, faza e că și eu i-am zâmbit aroganței lui, in final bine că nu a fost cu accident happy că nu aveam chef să mai dau iar asigurări rolling on the floor) dar atitudinea lui mi-a amintit de tot trecutul și am fost un mort ambulant pe drum, amintindu-mi de bărbați și de întrebarea de ce există? Și am vrut să-i ucid, încă mai vreau, dar tot God nu mă lasă, nu vreau să am conștiința încărcată dar nici așa nu se poate trăi, că mintea tot e încărcată de altele.

| Pocait01 a răspuns (pentru Hammurabi):

Eu mi-am făcut deja o perspectivă asupra "programării" despre care mi-a vorbit Duhul Sfânt prin Cuvântul Său care cel mai probabil este diferită de a ta, de unde și întrebarea.
Te-am întrebat cu toată dragostea și respectul pentru că vreau să înțeleg perspectiva ta în momentul în care ai dat respectivul răspuns.

| Hammurabi a răspuns (pentru Pocait01):

Nu a fost nimic spiritual în răspunsul meu.
Ci doar o părere despre condiționările impuse de lumea laică în care trăim.
Dar văd că deja m-ai catalogat/clasificat.
Dacă la mine credința e doar interioară și nu o afișez în text și nu vorbesc despre ea înseamnă că sunt mult mai prejos decât tine?

| anonim_4396 explică (pentru Fantaspirit):

Mai vedem noi. happy Dar știu sigur care e prima victimă. Aia ești tu. rolling on the floor)))
Mai înainte eram boiler, tare ca o stâncă, acum îs mămăligă laughing) hotărăște-te FantaSpirit. happy Ehh, dar e bine, dacă ar fi toți bărbații ca tine amuzanți și nu plini de ei, femeile ca mine ar fi ok, nu nebune. rolling on the floor)))

| Fantaspirit a răspuns (pentru anonim_4396):

Ai nevoie de afecțiune bărbătească draga lasă vrăjeală nu te mai împotrivi, primeste-ne in sufletul tau nu mai fii egoista. Sunt așa online că în realitate e foarte greu sa vb cu mine, nu prea bag in seama pe oricine și sunt foarte rece, ar trebui sa fii mandra că vb atâta cu tine și aici, nici vecinii nu mi salut uneori trec pe langa ei mi se rupe de toată lumea laughing asta fiindcă de cand am probleme lumea nu mai saluta, plătesc cu aceeași monedă trag pământ pe carnea lor de șmecheri cu parfum de fetiță violata laughing
Nu te mai opune tentației lasa-te și tu dezmierdată de careva rolling on the floor

| anonim_4396 explică (pentru Fantaspirit):

Uuu laughing) ce noroc o dat peste mine Fanta, dragă rolling on the floor))) Dar ești simpatic foc rolling on the floor) eu îți spun că te ucid și tu iubăreț foc rolling on the floor) să înțeleg că vrei să speli imaginea bărbaților din lumea asta laughing) Cum am spus și în alte răspunsuri sau dacă nu am mai spus, spun aici laughing)

Încă nu s-a născut bărbatul care să mă facă să-mi schimb părerea despre voi. happy De fapt cred că nu o să se nască vreodată. rolling on the floor)) Dar promit că o să mă gândesc la tine, MisterFanta când o să vreau să ucid un bărbățel. rolling on the floor)) O să-l cruț că ești tu simpatic.

| Fantaspirit a răspuns (pentru anonim_4396):

Mersi mămăligă cu topalahee hee

| anonim_4396 explică (pentru Hammurabi):

Si tu crezi ca e Rosa?! happy

| Pocait01 a răspuns (pentru Hammurabi):

De ce eviți să-mi spui la ce te-ai referit? Am fost doar curios, scuză-mă dacă te-am deranjat.

P.S. "Dacă la mine credința e doar interioară și nu o afișez în text și nu vorbesc despre ea înseamnă că sunt mult mai prejos decât tine?" Asta ca răspuns la ce? La faptul că am menționat că cel mai probabil avem păreri diferite? Consider că perspectivele diferite sunt lucrul care ne dezvoltă, nu care înjosesc, iar în cazul de față poate chiar complementare.
Am vrut doar să știu ce implică repectiva programare la care te-ai referit în răspuns, nu am vrut nici să știu ce credință ai, nici să jignesc, nici să dau un contraargument, nici măcar să-mi dau cu părerea la ce vei spune. A fost o întrebare din pură curiozitate.

| RonaldoGOAT a răspuns (pentru Hammurabi):

Cred ca esti constient ca porti numele unui plagiator infect. Mai vorbesti si de credinta, babilonian ce esti ti am zis ca n ai dreptul sa raspunzi. Mai documenteaza te inainte sa deschizi pliscul si nu veni cu citate regurgitate de pe Wiki, mentionezi niste oameni care habar n ai cine sunt. Iar originea elenistica se bate cap in cap cu Pseudonimul pe care l ai.

| Hammurabi a răspuns (pentru RonaldoGOAT):

Mai taci în p-l-m că mă plictisești de dimineață.
N-am chef de tâmpeniile tale la ora asta. Eject.

| Allhambra a răspuns (pentru Hammurabi):

In sfarsit s-a gasit un prost care sa te scoata din sarite. laughing puteam sa pun pariu

| Nietzsch3 a răspuns (pentru Hammurabi):

Normal la 33 de ani stai toata ziua pe TPU pentru a ti umfla egoul in ciuda faptului ca te a redus la tacere unul de 18 ani. Cred si eu ca esti vegan doar ai prins criza economica din 2008, ai fost nevoit sa faci un "switch" de dieta din imposibilitatea financiara de a ti procura hrana. Te ai indopat cu naut si soia pana la refuz, nu prea coincide cu dieta spartana. Daca vrei o consiliere nutritionala nu ezita sa ma contactezi, te as baga pe " keto diet ".

| RonaldoGOAT a răspuns (pentru Allhambra):

Cine mai esti si tu? concubina? te a pus sa i iei apararea, pentru a evita sa fie pus intr o ipostaza de incult. Vad ca va plac numele inspirate. Chiar te compatimesc vazand ca i iei apararea uni asemenea cersetor de atentie dar te inteleg si eu i as tine partea avand in vedre multitudinea diagnosticelor medicale.

| Mayhem666 a răspuns:

Intrebarea asta si mentalitatea asta a ta, ma face sa cred ca anumite persoane se nasc cu dizabilitati mentale si traiesc cu ele toata viata fara sa fie diagnosticate sau fara ca cineva sa-si dea seama de problemele psihice de care acea persoana sufera, sau fara sa-si dea seama ca acea persoana sufera de probleme psihice.
Cum ai spus si tu, suntem in secolul 21, dar din pacate, mentalitate ca a ta inca mai exista in secolul asta.
Eu cred ca esti doar un troll obosit, dar daca esti pe bune, eu zic sa vizitezi un psiholog, ca intreaga la cap clar nu esti, ceva pe acolo cam lipseste.

| anonim_4396 explică (pentru Mayhem666):

Păi fac consiliere de ani buni happy și nu ajută chiar happy și da, o să merg și la psihiatru, deoarece eu simt că nu mai găsesc resurse în mine, am obosit psihic sincer să tot lupt cu gânduri, emoții și sentimente, uneori parcă zic că e mai bine de cei psihopați happy Nu simt nimic oamenii ăia. happy Dar totuși nu înțeleg ce are gândirea mea? Dacă te referi la treaba cu God, păcat zic eu, că deși El v-a lăsat libertatea deplină să alegeți ce vreți voi, nu alegeți liniștiți ci tot cu ură către El, societatea actuală dorește să-L limiteze complet, să-I înăbușe Vocea. Dar oricum, El e totul și nu va pieri niciodată, noi da, încălzirea globală stă drept mărturie, chiar dacă și acolo găsim noi alte argumente pământești numai să nu credem în El.

Dar în fine tocmai ce mi-am pierdut încrederea în condus, în puterea că aș fi un șofer bun, nu vreau să-mi pierd și încrederea în capacitatea mentală sau în încrederea pentru El, așa că, mă voi opri aici cu polemicile, oricum El nu are nevoie de cineva ca mine, ca să-I iau apărarea, El e pretutindeni și nu are nevoie de nimeni. happy
Cum și tu ai libertatea deplină să crezi ce vrei, dar fără să jignești, ok? happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Ura catre o poveste de adormit copiii? Sa fim seriosi... daca e sa detest ceva, detest resursele INCREDIBILE care se irosesc in fiecare zi pentru diverse culte. Fara religii si bazaconii de-astea am avea destul cit toate gurile flaminde sa fie hranite...

| Dismally a răspuns:

La fel de usor as putea sa te intreb care este rolul femeii pe Pamant? happy Cred ca fiecare dintre noi are sau poate avea un rol indiferent de gen.

| anonim_4396 explică (pentru Dismally):

Păi mare adevăr grăiești! happy De altfel Dumnezeu l-a creat primul pe el după pe Eva lui. happy Deci God știe ce învârte laughing dar e frustrant să vezi că deși El i-a creat pentru înmulțire, protecție și chiar a fi Pastorii cuvântului Lui, tot mai mulți și-au uitat menirea și rostul, ba mulți chiar îl blamează și nici nu mai aleg calea preoției. Deși ei au un privilegiu pe care noi femeile nu-l avem, acela de a intra în altar. happy Eu una chiar îi invidiez pentru asta happy cum le-a dat Dumnezeu doar lor acest dar, iar nouă ne-a dat un dar dureros, copilul este clar un dar divin, dar durerile acelea ni le-a dat tot nouă. Deci, nu îl înțeleg uneori pe God și planurile Lui. Și eu vreau să înțeleg tot. happy Deși da, știu de unde vin și durerile nașterii, parcă erau tot din cauza Evei, nenorocita asta de Eva, ne-a condamnat pe toate happy parcă de atunci când a fost izgonită din rai, i s-a spus că va fi blestemată să nască în dureri. happy

| Dismally a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu amesteca niste reguli absurde inventate de biserica cu realitatea happy Dace vei citi biblia ai sa vezi ca in vechiul testament dumnezeu seamna mai mult cu un demon insetat de sange, nu are nici o treaba cu iubirea, iertarea etc. Iar in noul testament Isus nu pomeneste nimic despre barbat ca ar fi superior sau ca ar trebui sa aiba anumite privilegii. Aici vorbim de crestinism si de interpretarea lui de catre diverse biserici, dar exista si religii in care femeile si barbatii sun egali, nu exista nici o diferenta intre ei happy

| VoidEternal a răspuns:

Tu întrebi care este rostul bărbatului pe pământ sau care este rostul bărbatului pe pământul TAU?

https://youtube.com/shorts/iYTxAfymCn0?feature=share

| CostinAlamariu a răspuns:

Cum adică nimeni nu mai crede în Dumnezeu și Biserică? Eu cred. Prin urmare ipoteza ta e automat greșită.

Poate ai vrut să zici "foarte multă lume nu crede". Dar realitatea nu sună așa dramatic, nu? happy

Unele femei și unii bărbați sunt creștini buni. Alte femei și alți bărbați mai puțini buni sau chiar deloc creștini. Unii dintre aceștia se vor pocăi și cu mila lui Dumnezeu se vor mântui. Alții nu, și vor ajunge în iad. Trist.

Crezi că nu există femei rele? Nu putem să ne întrebăm de asemenea care e rostul femeii pe Pământ? Nu mai vrea sa facă copii, nu mai crede în Dumnezeu și Biserică deci care mai e rostul femeii?

| anonim_4396 explică (pentru CostinAlamariu):

Ahhh happy iar cineva din specia ta care aduce pacea în Univers, chiar și în Universul TPU. happy
Îmi cam place ce spui! happy

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| iulia0514 a răspuns:

Nu cred că are rost să-mi pierd timpul să-ți explic care e rolul bărbatului pe pământ pentru că tu ști răspunsul foarte bine în schimb îți spun că femeia nu poate exista fără bărbat și nici bărbatul fără femeie sun ca yin și yang, binele și răul, soarele și luna! Deci nu putem fără ei nici ei fără noi happy

| Seba2013 a răspuns:

In Facerea 4:26 spune: Atunci au început oamenii a chema numele Domnului Dumnezeu. Dupa aceea in capitolul 12 vedem cum Avraam este numit Patriah peste un popor mare. Aici vedem ca se institutionalizeaza patriarhatul (dupa aceea a venit monarhismul). Apar cele 12 triburi si au un guvern patriarhal ca institutie política.


Rolul barbatului este Religia (religare) care inseamna unirea cu Dumnezeu. Imediat dupa ce au fost facuti oamenii, Dumnezeu continua (era in spatiul exterior) sa fie un "eveniment important" din viata lor. Acest eveniment (circumstanta, situatie) are timp, masura durata, etc. De aceea Hesiod vorbeste de época de aur, pentru ca acel eveniment era unul de unire cu Dumnezeu. Nu era pacat ci oamenii erau in unitate cu El. El ca eveniment isi face aparitia in dimensiune si le cere oamenilor, justitie, dreptate, sfintenie, intelepciune, etc. Rolul este sa traim "potrivit naturii", adica sa fim iusnaturalisti. Daca el spune sa fim sfinti si stapani pe sine si sa scapam de impuritate pentru ca asa este El, asa facem si noi. Cautam tot ce s-a revelat atunci cand si-a facut el evenimentul. Contratul social sau iuspozitivismul este a posteriori. A priori este "legea naturala" lasata de Dumnezeu corpului. Séneca vorbeste despre artá linistii. Deci Dumnezeu este un eveniment exterior care atunci cand isi face aparitia, cere oamenilor: credinta, intelepciune, sfintenie, dreptate, ascultare, etc. Din Cer, Exterior, Spatiu, ni se cer aceste calitati iar noi pe pamant nu trebuie sa fim aroganti ci sa respectam legea. Oricum ea ne va compensa. Ni s-a dat un pamant insa si un eveniment, iar acest eveniment este El. Care vine si cauta justitia, inocenta, etc., la oameni. ( Facerea 6:8-9; 5:24; 17:1; Miheia 6:8)

Iar dovezi ca mi-au cerut in legatura cu ce vorbesc iti dau ca sa nu zici ca vorbesc fara baza. Sunt mai multe dar astea sunt cateva. Daca le prinzi firul, nu mai termini. Eu acum sunt la Economía sustantivista, formalista, etc. Economía microsociala, macrosociala. De astea daca te intereseaza.

El Solidarismo Contractual de Mariana Bernal.

LA HABITACION DE PASCAL
JORGE RIECHMANN

El egoísmo en el pensamiento de Thomas Hobbes de Pinilla-Rodríguez, Diego

Si mai sunt. Insa ce imi aduc aminte din cate am vazut sunt astea.

Individuo, sociedad y Estado en el debate micro-macro social de Olga Lucía.

Fichte: La acusación de solipsismo y el preludio del paradigma intersubjetivo

| DeMicUnCălător a răspuns:

Scopul bărbatului este să-și găseasca o femeie pe sufletul lui. Apoi cand devine soț. rolul este să asigure siguranță, măncare, confort și dragoste familiei.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ai deschis atât de multe subiecte,dar oamenii cred in Dumnezeu,unii de pe aici nu, alții da, unii fac copii, alții nici nu vor să audă. Rolul bărbatului e să fie șofer de tir in uk, soția să stea acasă și să-i toarne copii.Acasă,adică tot in uk.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Tu ești Rosa, Rosa laughing sau Rosa falsă? laughing
Și poate ăla e rolul bărbățelului tău happy eu întreb la general happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Fake.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Ahhh laughing și eu care credeam că ești adevărata Rosa și că m-ai scos de la block. happy O aștept încă pe adevărata Rosa, blockul ei nu-mi place, mai ales atunci când știu că nu am greșit cu nimic. happy

Dar tu ești Zorro aceea/acela, cumva? laughing)

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Zorro.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Rolul barbatului ar trebui sa fie acela de a iubi si respecta femeia, de a proteja femeia si copilul, de a se sacrifica pentru ei, la nevoie!

Ce avem azi?
Mamaligi care nu vor sa mearga in armata, si barbatei care dau cu pumnul in masa in fata femeii, crezandu-se superiori, dar daca cineva mai puternic vin sa le ceara socoteala, devin instant femei si cer protectie!

Fara genul asta de barbati se poate trai! De fapt, nu ar trebui trimisi in armata, ci doar castrati!

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

God! happy Și eu dragă Furtună, care credeam că sunt cea mai rea cu bărbații, dar se pare că mă întreci. happy

Cu castrarea te aprob. happy Prima care semnează. happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Eu nu sunt rea cu barbatii, ci doar cu nebarbatii!
Doar pentru ca au ceva intre picioare, nu le garanteaza sexualitatea, nici specia!
Aia care dau cu pumnul in masa sunt maimutoi si ar trebui dusi in jungla sau inchisi in custi, iar ceilalti doar muieri si ar trebui scutiti! Oricum, ambii merita castrati!

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

laughing)) săracii

| Nietzsch3 a răspuns (pentru anonim_4396):

Voi nici nu meritați sa dețineți un permis de conducere dar va dați cu părerea. Sa nu mai vorbim ca acum 100 de ani nu aveați drept de vot. V ați luat o cam în cap odata cu emanciparea asta. Locul vostru e la cratita stim foarte bine.

| anonim_4396 explică (pentru Nietzsch3):

Esti si tu, deci un nebarbatel! Nimic nou sub soare! Inca unul!
Maturizeaza-te si GANDESTE, caci degeaba unii ati ajuns in secolul 21! Ati ramas, tot cu mentalitatea primitiva de acum 100 de ani! Mai iesi din pestera la soare!

Dar daca tot sunteti asa misogini, faceti bine, fa bine si schimba-ti sexualitatea! Treci in tabara adversa, acolo nu vei mai avea parte de femei! happy
Cred ca astia misogini sunteti fie nef*ututi, fie gay, fie ce am zis mai sus! Ori nebuni!
Care e problema ta?!



Adevarul doare, nu?! happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Nu-i mai compatimii! happy

| Nietzsch3 a răspuns (pentru anonim_4396):

Sunt destul de sigur ca ești o sluta și dezagreata.

| RonaldoGOAT a răspuns (pentru anonim_4396):

Tuto ce esti, daca ar fi fost "nebarbatel" ti ar fi sustinut punctul de vedere. Oricum problema castrarii este dezvoltata de Ken Kesey, dar nu este vorba despre o castrare propriu - zisa ci culurala. Oricum si formularea "nebarbati" denota o intelectualitate scazuta, dezgustatoare probabil ai folosit o sa nu jignesti pe cineva din neputinta de a spune lucrurilor pe nume. Coco Chanel din pacate a facut o greseala catastrofala revolutionand moda in acelasi timp si conceptia asupra femeii. Pana in sec xx femeile nu aveau traba cu politica dar odata cu masculinizarea lor au inceput sa si " ia aere de dive " au inceput sa frecventeze barurile, beau absint, purtau pantaloni lucru neimaginabil in urma cu 100 de ani, si asa prin franchete au urcat in ierarhia sociala pe spatele barbatilor pe care oricum îi schimbau" ca pe sosete " in momentul in care acestia îsi pierdeau statutul si relevanta in societate.Iar asa s-a ajuns in zilele noastre cand sustin "equality of outcome " o imbecilitate care arata frustrarea femeilor.

| anonim_4396 explică (pentru Nietzsch3):

Draga, nu ma cunosti, asa ca fi inteligent si nu-ti mai da cu parerea asupra lucrurilor pe care nu le cunosti! happy

| anonim_4396 explică (pentru RonaldoGOAT):

Toti astia care sustineti ca femeia e inferioara si ca a urcat in ierarhia sociala pe spatele barbatilor, sunteti doar super - fustrati & misogini!
Sa nu uitam ca azi barbatul, isi arata cel mai mult barbatia prin fuga de armata! ( multi se tem de a muri pentru tara, pentru un ideal, se tem a infrunta un inamic!, si obigati, si tot fug! Si da, eu as vrea sa ma inscriu in armata! Sunt poate, mai curajoasa ca majoritatea barbatilor, desi, mult mai slab fizic! Chestia e, noi femeile trebuie sa invatam sa ne aparam si noi in caz de ceva, ca pe voi nu ne mai putem baza! Aveti ceva in pantaloni, dar doar atat! Curaj in fata unei primejdii reale, ioc majoritatea! ), fuga de responsabilitati si violenta asupra femeii ( e laordinea zilei insa, asta pentru ca sunteti " barbati " doar cand infruntati pe cineva mai slab ca voi! ), dar si cufundarea in bautura si vizitele pe la prostitutate! ( astia da barbati, ce sa zic! ).
Asta e majoritatea!

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Tovarase, mergi tu in armata sa pierzi un an din viata ca sa faci fix nimic? Care e rolul armatei pana la urma? Eu si acum, la 42 de ani, sunt pregatit fizic mai bine ca cel putin jumatate din astia de 18 si m-as duce si miine in armata daca as sti ca ma pregatesc cu oameni capabili la standarde NATO, cu armament si tactici moderne. Ce se intampla de fapt cu armata obligatorie? Dictatura avea nevoie de forta de munca, atita tot. Te duceai in armata si pe linga ca erai umilit de multe ori de niste primate (nu colegii cit aia care trebuia sa te instruiasca), culegeai recoletele si eventual lucrai si in constructii, GRATIS. Asta a fost ras-glorificata Romanie socialista, tara unde militarii in termen si elevii de gimnaziu erau forta de munca gratuita!

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Ia si inscrie-te, ce te opreste? Iar legat de bazaconiile pe care le-ai insiruit acolo cu muritul pentru un ideal si infruntatul inamicului, ia mai bine si urmareste pe Instagram/TikTok/YouTube cum se moare in Ucraina. Majoritatea covirsitoare a mortilor de ambele parti nu apuca sa isi vada vreodata inamicul...
P.S. Legat de cufundarea in bautura si vizita la profesioniste, te-ai gindit ca de cele mai multe ori astea vin dupa casatoria cu una de-alde tine si ca modalitati de refulare a frustrarilor cotidiene?

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Ohoo hoo hooo laughing) Dar că bine le zici, girl! rolling on the floor)))
Cam pe aici gândeam și eu, dar recunosc că nu aveam tupeul să le spun așa rolling on the floor)) n-am vrut să-mi sară vreun mascul de pe aici în cap laughing) daaar tu te-ai înfipt taaare, taaare în ei laughing)) Dragă Furtună chiar ai apărut pe TPU ca o furtună laughing)) Dă cu ei de pământ laughing))

| anonim_4396 explică (pentru Nietzsch3):

God! Vă rog, încetați cu înjurăturile la întrebările mele. Inima mea nu le suportă. happy Nici mintea. Dacă ai ceva cu ea, explică-i te rog, but nice. happy Fără înjurături. happy Măcar nu la întrebările mele, chiar nu le suport.

| Nietzsch3 a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Stima

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Asta e echivalenta cu scuza noastra, ca ne doare capul! happy

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Adica va bagati voi capul in wc de buna voie, ca una ca mine va refuza?! laughing
Frumos! laughing

In loc sa va multumiti femeia, sa o faceti sa va iubeasca si sa va accepte, mai bine bagati capul intr-un wc public iar apoi, asteptati mangaieri pe cap! si va mirati de ce, in schimb, primiti un sut intre picioare si apoi hartia de divort! Cum am spus, halal gandire, halal barbati!

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Tu imi zici furtuna, desi pana acum am fost o simpla adiere, - acum urmeaza Uraganul! laughing
Nu le spuneam decat realitatea, dar o refuza! Pt ca nu sunt indeajuns de barbati! Nici macar nu am jignit pe nimeni pana acum, ei insa... ohoho, asa simt si ei cu adevarat barbatei!

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Chiar ai dezlănțuit Uraganul happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Păi chiar dacă am spus că urăsc bărbățeii aroganți happy totuși îi iubesc happy mai ales pe cei răniți happy ce poate fi mai frumos în viața asta decât un bărbățel rănit, un dulău ce devine un cățeluș și vine în brațele tale să-l mângâi. rolling on the floor))) Off, uneori îmi urăsc felul extremist de a fi. happy Nu mă pot hotărâ dacă să-i castrez sau să-i dezmierd. rolling on the floor)))

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Iar avem ceva in comun! happy

Pai, se poate si sa-i castram, in timp ce ii mangaiem pe cap! laughing

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Doamne, dar azi ești pornită și pe amuzat omuleții și pe mușcat masculii. rolling on the floor))

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Dumniedzau ne-a dat injuraturile ca sa le folosim, ca si p(*a.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Cind incepe sa te doara capul de fapt s-a cam dus pe apa simbetii toata relatia aia...

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Foarte amuzant, capul in wc public. S-ar putea ca o buna parte din wc-urile alea publice sa se ingrijeasca cu mult mai multa atentie decat drept-crestinele care nu se epileaza/machiaza/spala ca e pacat...

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Nu doar wc-uri publice, dar si posibile victime, in multe cazuri!
https://www.tpu.ro/......undeti-la/

Unii nu santeti doar super scarbosi dar si niste monstrii - Monstrii Scarbosi! Ce trebuie Neaparat CASTRATI!

Eu ma ofer! :) Vrei?;) Te trec pe lista?! :) Sau crezi ca totisi nu corespunzi tiparului?!

( Intrebarea este a mea! Si raspunsurile Anonime la fel! )

Si inca ceva, ce naiba te face sa creezi ca sunt o femeie pocaita?! Jesus, trezeste-te! :))
O femeie pocaita isi vede barbatul ca pe un God ( dupa God, e barbatul, dorinta masculului, - daca ai citit Biblia!?! ) - o femeie pocaita nu i-ar sari niciodata la betegata, in caz ca ceva nu-i convine! Din contra, apleaca capul supusa, ca deh, asa zice Biblia! Eu pot chiar sa lupt! Deci, not my case!

Inca o chestie, tu cred ca confunzi femeile din triburile salbatice, cu pocaitele!
Te asigur ca faci o mare greseala! Toate se epileaza, penseaza, spala si ingrijesc corespunzator, doar ca raman la frumusete Naturala! Adica, fara machiaj, vopseli sau unghii false puse la salon! Cam atat.
Tu nu stii ce inseamna cu adevarat termenul " ingrijire"! Confunzi igena cu infrumusetarea! La tine, cred ca e ok si doar trasul mizeriei sub pres din ce spui aici!

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Asta demonstreaza, ce?!
Ca voi nu faceti ceva calumea!
Doar de ce crezi ca incepe sa ne doara capul? happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Desigur ca POSIBILE VICTIME. La fel cum si orice non-prostitu4ta poate fi adesea o c*rva mai mare decat cea mai ras-gaurita care isi vinde trupul, pentru ea sau altii.
Ce usor pui tu etichete si cum castrezi pe toata lumea, pfoaaai.
Pocaita? Rupe-mi-s-ar de etichete! Cu probleme serioase la mansarda? Asta cam da.
Legat de epilat si altele... eu citez din "intelepciunea" aruncata de site-urile cre(s)tine de pe net. happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Demonstreaza ca e mai usor sa te doara capul... happy

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Eu nu înțeleg cum de pe voi vă lasă să scrieți ce doriți, iar mie mi-au șters poeziile de pe forum? happy Și întrebările personale, care chiar dacă erau kilometrice, nu avea nici un iz de po*n sau înjurături, doar îmi exprimam durerile și frustrările de la vremea aceea. În ce lume TPU istică trăim, ca și în ce lume reală trăim?! Mă înfior, nu alta. happy

Doar atât am de comentat. happy Căci mă doare când văd că și TPU ca și viața reală face discriminări. happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu scriem chiar ce dorim, sa fii tu sanatoasa! Mi-au fost sterse o gramada de mesaje destul de soft. Ca unele trec si altele nu... ghinion. Nu e ca si cum cineva m-ar favoriza pe mine sau pe altul.

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Deci nu sunt singura. rolling on the floor) Credeam că doar mie mi-au șters postări. happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Intodeauna trebuie sa fi pregatita sa castrezi unul, in caz de nevoie! happy
De exemplu, chiar acum seara am avut un incident cu unul ce clar trebuia castrat!

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Tu la ce te referi prin " posibile victime"?! Nu crezi ca exista si fete fortate acolo?! Tu crezi ca toate femeile de pe trotuar sunt acolo pentru ca doresc?!

Poate fi o curva mare doar daca are langa ea un curvar, sau mai multi pe langa ea. Cu*vele fortate sau nu exista decat pentru ca exista curvari aka nebarbatei pe aceasta lume! Asfel, toate ar disparea! Dar nu au cum, din moment ce mereu vor exista barbati pe care doar organul genital ii face barbati, iar ei se simt mandrii de asta!

Tu esti cel cu etichetele, eu sunt doar cea care aduce la lumina realitatea!
Si gresesti! Nu as castra pe toata lumea, doar Nebarbatii! De ceilalti, lumea are nevoie! Pt inmultire! happy Si de ce nu, relaxare! happy

Doar pentru ca spun un adevar, sunt cu probleme la mansarda?! happy Deci chiar te pricepi la a pune etichete! happy Dar Mersii! Am sa o iau ca pe un compliment! happy

Am sa-ti dau de ex un caz concret, ca sa nu ma crezi chiar asa tacanita, totusi. Un caz, care mi s-a intamplat chiar in aceasta seara. Am mers la magazin, si un barbatel ( genul ala de care ar fugii si dracu, adica si urat si prost! ) se ofera sa-mi cumpere o ciocolata, zic nu, multumesc ( ferm, dar politicos ), la care el mai comenteaza ceva si incepe sa ma pipaie pe la spate, ma intorc si ii spun sa inceteze alfel ii trag doua palme, apoi plec nervoasa.
Genul asta ar merita castrati!
Daca spui nu inseamna ca e NU!

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Demonstreaza ca unii din voi nu intelegeti nimic! happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Ești ok?
Nu pot vorbi acum pentru că mi s-a furat/confiscat telefonul. happy Dar cum mă eliberez, te sun. happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

You are ok, right? sad happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Cine ti la confiscat?! happy

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Da, sunt ok! Dar am avut aseara niste nervi in mine!

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

God! Te cred!
Dă de veste în privat ca să vorbim. happy
Sau preferi aici ca să lași dovezi? happy
Oricum ar fi, te ascult, dragă Furtună! happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu cred ca exista si fete fortate, ci sunt SIGUR ca exista. Tu ai totusi o imagine deformata a industriei asteia. Sint foarte multe care lucreaza independent. E bun la ceva si netul asta. Nu au nevoie de protectie, nu trebuie' sa imparta banii cu nimeni, isi agata clientii cu grija si atentie de pe net. E atit de simplu.
Legat de a fi o "c*rva mare" ma refeream la caracter. Mi se pare irelevant cu citi te dai in barci atita vreme cit exista apa si sapun, iar daca discutam de o relatie deschisa, well... P.S. Nu sunt adeptul relatiilor deschise, dar e libertatea fiecaruia sa isi puna ce limite vrea.
Care era adevarul ala? Ca ne-a facut un barbos din nisip si scuipat? Sau ca aberezi major legat de barbati pe baza cercului obscur de cunostinte de care ai avut parte pana acum?
P.S. Legat de ala cu pipaitul in magazin... unde zici ca traiesti? Intr-un sat din Vaslui cumva? Exista camere de securitate, nu? De ce nu ai chemat politia in secunda doi? Genul ala merita un dosar penal, eventual vreo 6 luni sa fie fetita la puscarie.

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Nepotă-miu care devenise stăpân pe telefonul meu și mă învăța cum să mă joc un joc funny dar tâmpit, pe el. rolling on the floor)))

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

" Nu cred ca exista si fete fortate, ci sunt SIGUR ca exista. Tu ai totusi o imagine deformata a industriei asteia. Sint foarte multe care lucreaza independent. E bun la ceva si netul asta. Nu au nevoie de protectie, nu trebuie' sa imparta banii cu nimeni, isi agata clientii cu grija si atentie de pe net. E atit de simplu."

Nu poti tu ca client sa determini exact care e fortata sau care nu, iar adevarata problema e : CA MAJORITATII NICI CA LE PASA! Vor doar sa isi bage pl in ceva! Atat! Atat de dezgustatori ati devenit! Si inumani! Mizeriile/ wc-urile nu sunt neaparat cele care practica aceasta meserie, ci voi cei care le cautati, f*teti si platiti! Punct!
In plus, cu*vasereala nu e o meserie! Indiferent ca ALEGI ASTA BENEVOL!

Si pe internet, nu crezi tu ca exista si nebuni?!
In plus, extrem de putine femei o fac independent! Unele sunt obligate chiar de asa zisii soti! Barbatul egal Dracula! De aceia, femeia TREBUIE sa fie MAMA Dracului!

" Legat de a fi o "c*rva mare" ma refeream la caracter. Mi se pare irelevant cu citi te dai in barci atita vreme cit exista apa si sapun, iar daca discutam de o relatie deschisa, well... P.S. Nu sunt adeptul relatiilor deschise, dar e libertatea fiecaruia sa isi puna ce limite vrea. "

Si eu in cazul barbatilor, tot la caracter ma refer cand spun ca sunteti mizerabili, majoritatea! Cum naiba sa gandesti asa de dezgustator?! Ceva nu e deloc ok cu mintea voastra, probabil BTS-urile primite de la prostituate va afecteaza si creierul!

"Care era adevarul ala? Ca ne-a facut un barbos din nisip si scuipat? Sau ca aberezi major legat de barbati pe baza cercului obscur de cunostinte de care ai avut parte pana acum?"

Ce legatura crezi ca au convingerile mele spirituale cu subiectul in cauza?!

Si la ce te referi prin " cerc obscur "?! m cunoscut de la Rahati la BARBATI! Desigur, ca mai multi sunt rahati decat barbati!

" P.S. Legat de ala cu pipaitul in magazin... unde zici ca traiesti? Intr-un sat din Vaslui cumva? Exista camere de securitate, nu? De ce nu ai chemat politia in secunda doi? Genul ala merita un dosar penal, eventual vreo 6 luni sa fie fetita la puscarie. "

Desi nu traiesc chiar intr-un sat uitat de lume precum Vasluiul, chiar nu stiu daca exista sau nu camere de supraveghere in incinta magazinului!
Si DA, barbati PROSTI exista in toata tara, nu doar in Vaslui!

Mai erau doi, din care unul i-a zis sa se potoleasca, apoi i-am zis ca ii dau doua palme de nu se astampara, si a incetat iar eu am iesit nervoasa din magazin! Daca nu inceta, ii f*uteam una intre picioare, abia apoi chemam politia! Totusi, era si beat rahatul!

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Ce joc?

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Habar n-am cum se cheamă, e cu un umflat simpatic gălbejit, dar mă rog îi poți schimba culoarea. rolling on the floor))))

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Daca vrei cineva care sa iti dea dreptate cu toate aiurelile pe care le ai in cap, nu sunt eu ala. La fel cum nici nu pot/vreau/ma intereseaza/imi foloseste la ceva sa iti schimb ideile. Adevarul, ca intotdeauna, e undeva la mijloc. Eu daca m-as duce la o profesionista m-as duce 10% pentru sex si 90% pentru a putea vorbi cu cineva care sa nu ma frece la duda si alaturi de care sa ma simt relaxat. Nu o s aintelegi asta niciodata, ca dupa parerea ta barbatii sunt niste animale care gindesc cu ciclopul.
Bla bla bla, presupuneri absurde...
Prin cerc obscur ma refer la cerc obscur. Dupa cum pui problema + elucubratiile mistice, slabe sanse spre zero ca cercurile prin care te invirti sa fie de oameni educati, cu gindire mai contemporana pe cit posibil, de la un anume nivel social in sus.
"Convingerile spirituale" au intotdeauna legatura cu modul in care vezi lumea. Ca exista atei homofobi la fel cum exista religiosi cu gindire liberala, asta e partea a doua. Aici vad ca oricum mergem pe majoritati, nu pe cazuri specifice...

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

Eu pe aici nu țin cu nimeni în mod expres, deși miss Furtună o pot numi amica mea de TPU happy îmi place să cred că fiecare are ceva de spus și noi toți avem fiecare de învățat de la fiecare câte ceva, but happy lămuriți-mă cu o chestie?

Cum naiba spuneți dv că la escorte vă duceți 10% pentru s*x și 90% pentru comunicare?

Am și eu o curiozitate maximă. happy

Ce naiba vorbiți cu o femeie care este plătită pentru a face s*x, just s*x? happy Maaaare curiozitate am. happy Oare sunt ele mai sociabile și psiholoage decât o femeie de casă? happy Deci eu întreb super serios acum. happy Deci mă aștept la un răspuns pe măsură, fără caterinci, mai ales zic asta, deoarece poate noi femeile izolate și care alții ne pun eticheta de mironosițe am înțeles greșit conceptul de fată/femeie de casă/cuminte. happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Am spus ca M-AS DUCE, DACA as face asta. Nu o fac. Nu am facut-o. Prefer sa stau cu cineva la o bere/la un ceai de vorba si sa fie totul autentic. Chiar si fara sex, lol. Pentru ca pana la urma, oricit de calitate ar fi timpul petrecut cu o profesionista cu valente de psiholog, tot e timp cumparat. Prefer sa ofer si sa mi se ofere timp din placere si interes non-monetar. Pentru ca pana la urma TIMPUL e bunul cel mai de valoare in viata.
Te inseli privind platitul pentru a face "just sex". Alea de calitate ofera mai mult decat "just sex". "Oare sunt ele mai sociabile și psiholoage decât o femeie de casă?" >> Alea care stiu ce e cu ele, DA. Fara caterinci. Doar ca sunt foarte putine, asta e partea a doua.

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

La aia cu timpul aveți mare dreptate. Timpul nostru este prețios pe pământ, din păcate și scurt, așa că e de datoria noastră să-l facem să conteze, să valoreze, să-i dăm un rol și sens vieții noastre. happy Ahhh, ia uite cum și oamenii opuși mie mă ating cu câte o vorbă înțeleaptă, că bine spun când spun că oamenii sunt ciudați, dar de la toți avem câte ceva de învățat. happy Și ați atins astfel și definiția/răspunsul întrebării mele, oarecum. happy
Acum nu spun că e ok cum v-ați comportat cu miss Furtună happy ea e o fată, și dacă ați spus bine că aveți peste 40 de ani, ea are până în 30, cred, deci, e mai mică ca dv, vă poate fi fiică, deci poate ar trebui să nu vă exprimați așa, doar asta am de adăugat. Îmi puteți da block, dacă vă enervează ceea ce am spus. happy

Oricum pentru show-ul TPU istic a dat bine, oricum. happy Pe mine una m-ați amuzat cu conflictul vostru. laughing

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

ADEVARUL ABSOLUT e chiar acela pe care tu l-ai spus, anume ca creierul barbatului e situat undeva intre picioare! De aceia judecati asa! Orice e bun pentru voi, pana si gaura de la cheie!
Toate astea sunt din cauza ca nu sunteti cu adevarat barbati incat sa reusiti sa vorbiti cu o femeie adevarata! O p*ostituata sau o papusa gonflabila e mai buna, deoarece - pros*tituata e fie obligata fie platita - deci, nu va refuza! Iar papusa, aia e cea mai satisfacatoare atat timp cat ii pui si o baterie! happy dar mai vreti si sa comunicati! laughing Wow!
Nu stiam ca p*ostituatele ofera si sedinte de psihoterapie! laughing

E o diferenta intre convingerile mele spirituale, si ALE CELORLALTI! Convingerile spirituale nu sunt precum virusurile! Nu au acelasi mod de propagare!

| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

God! Dar te-ai dezlănțuit, Furtună, Tornadă, Tsunami rolling on the floor))))
Sunt curioasă câte mai găsiți? Poate ar fi cazul să-mi răspundeți ambii la întrebarea cu userul pe care vreți să-l provocați la duel, ăsta da duel. happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu dau block decat in cazuri extrem de rare. De-alde Alex Dorinel (mai e activ oare individul ala?), in special. Nu ma deranjeaza sa fiu contrazis absolut deloc. Legat de cum ma comport uneori, imi asum nemernicia. happy

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu am spus ca e universal valabil, lol. Cel mai puternic organ sexual e creierul, de fapt. Bine, cel putin la unii.
Si la restul bati cimpii. Daca o femeie adevarata e aia care vrea sa imi povesteasca despre un barbos din cer... mai bine nu. Iar la partea cu comunicarea, habar n-ai ce vorbesti. Dar sa nu complicam prea mult problema, las-o simpla.
Convingerile spirituale sunt ca ciupercile. Greu a naibii sa scapi odata ce te-au infectat. Virusurile mai trec si de la sine...

| anonim_4396 explică (pentru GabiDumitrescu):

La femei este general valabil si se aplica chestia cu " Cel mai puternic organ sexual e creierul ", la barbati am descris deja pozitionarea creierului! Faptul ca nu vrei sa admiti tu asta ca sa ti salvezi onoarea masculina, e total altceva!

" Daca o femeie adevarata e aia care vrea sa imi povesteasca despre un barbos din cer... mai bine nu. "

Ce Doamne vrei sa spui?! Simt ca ma cataloghezi destul de gresit! happy


" Iar la partea cu comunicarea, habar n-ai ce vorbesti. Dar sa nu complicam prea mult problema, las-o simpla. "

N-am sa pot sa o las simpla, caci ma roade curiozitatea acum happy Tu cum iti imaginezi o comunicare de calitate intre doi parteneri de sex opus?!
Roleplay?! Sau ce te face fericit, ca tot ziceai de prostituate care sunt capabile sa comunice. bine?! Asta e cheia comunicarii in cazul tau?! laughing

De mine inca nu sa legat niciun virus de care sa nu pot sa nu scap. Am un echilibru de sine statator.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru anonim_4396):

Depinde de persoana si de varsta. Si la femei cel mai misto organ e clitorisul, la o adica... happy
Ce doamne? Domnite, domnisoare, printese, craiese. tongue
O comunicare de calitate? Sa nu existe discutii stupide si faze de genul "fii serios" sau "fii in rind cu lumea", sa pot discuta despre cryptomonede, planuri de viitor, ce am mai facut la job, apoi sa sar direct la facut misto de sau la o poveste stupida ad-hoc. Ma face fericit sa pot oricind sa deschid o discutie despre orice. Desigur, pot fi civilizat si "in rind cu lumea" cand sunt cu familia extinsa/diversi terti, dar si cu aia uneori prefer sa le spun idiotilor ca sunt idioti. Iar de la jumatate vreau sa am incredere asupra faptului ca stiu cand sa fac idiotul idiot si cand sa tac. A, da, si mai important e sa mi se spuna cand sunt idiot si mai ales de ce. Nu ma deranjeaza, atita vreme cit discutam de motive valide, justificate. E mult de discutat aici si unele chestii nu prea le pot explica in mod deosebit. De multe ori tine si de comunicare non-verbala, mai ales in public.
"Am un echilibru de sine statator." Si un dezechilibru constant pare a fi echilibru. Depinde de unghi.

| AnastasiaK a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Off topic (o să-mi permit să nu-mi pese dacă va fi deranjată autoarea întrebării că adresez răspunsuri fără legătură cu problema existențială ce o macină): cum definești o c*rvă? Doar curiozitate, că din ce ai zis tind să cred că definiția se duce în aceeași zonă cu definiția pe care o dau eu cuvântului.

| DjSannan a răspuns:

Rolul bărbatului pe Pământ nu poate fi determinat de o singură sursă sau definiție universal valabilă. Fiecare individ poate avea propria percepție și scop în viață, fie că acestea sunt influențate de religie, cultură, educație sau experiențe personale. În general, bărbații au aceleași responsabilități și libertăți ca orice alt membru al societății, de a trăi viața lor în mod autonom și de a face alegeri care le reflectă valorile și interesele personale

| Fantaspirit a răspuns:

Misandrie level 9999 laughing

| EliLeli a răspuns:

Well, sa care sacose, mobila, baxurile cu apa...sa care chestii, in general.

| Aditu94 a răspuns:

Buna PAtricia2020, am placerea sa te salut si sa iti certific,ca cele mentionate de tine sunt adevarate,dar lumea s-a schimbat, este "deschisa la minte", "deschisa la pat"," intr-o relatie deschisa " si asa mai departe. În acest secol al XXI - lea,lumea s-a sxhimbat din cauza ca se promoveaza tot mai mult actoria de la Tv din divertisment decat ce spun batranii si strabunicii nostri, se vrea tot mai mult sa se promoveze individualismul,sexul,banii,atractia intre persoane de aceeasi sex Femei cu Femei,Barnati cu Barbati ai asa mai departe,totul din cauza ca nu exista persoane sa ne indrume corect,doar ambulanti ce afirma chestii neadevarate,dar o spun cu atata nonsalanta incat sa para credibil si tu sa faci ca el. Ei bine eu ca barbat,cruce intreaga, nu cred in bazaconii, cred doar Întru unul nostru Domn Iisus Hristos. Sunt foarte credincios,ma rog la el si vizitez obiective Bisericesti spre a ma ruga,a pune pomelnic,a aprinde o lumare si a participa la slujbe cand am ocazia. Cred ca daca am fii mai credinciosi,s-ar schimba ceva în prezent. Eu îmi doresc din toata inima sa am o femeie,o fata langa mine care sa stie ce vrea de la viata. fara distractie,fara sex, fara schimb de parteneri s-au alte mizerii de acest gen. Vreau o familia, vreau sa fiu la casa mea, cum toti cei de varsta mea pe care îi cunosc au o jumatate, au un țel în viața, au o familie, au un copil s-au doi s-au mai vine unul pe drum. Ăla e un om realizat din punctul meu de vedere. Dar am doar 28 ani..inca sunt tanar, cum spun toate fetele si femeile pe care le cunosc, este ca sa mai astept..eu simt ca vreau sa fac acest pas, insa nu am cu cine, ma simt ca si cum as fi intr-un hol cu multe camere pe care incerc sa le deschid si sunt incuiate, iar cele care sunt deschise ori între deschise, primesc un raspuns negativ într-un mod deloc politicos.

| anonim_4396 explică (pentru Aditu94):

Sunt surprinsă să aud că mai există bărbați chiar de vârsta mea, care chiar mai cred în God. happy Chiar surprinsă. happy Deci omuleții de pe TPU aveau dreptate, nu toți, toți bărbații, sunt dintr-o categorie sau alta. happy
Cât de așteptările tale, nu știu ce să te sfătuiesc, decât ce probabil te-au sfătuit toți de pe aici, să ai răbdare și să fii tu. Fiind tu, vei atrage mai devreme sau mai târziu pe cine trebuie. Însă și dacă nu ar fi, eu te sfătuiesc să nu disperi și să-ți vezi de viața ta, poți face multe alte lucruri, mai ales în viața asta ș-așa pe fugă și rapidă, încât crede-mă nu e musai să ai nevoie de o ea. happy Ai ce face cu viața ta, fructific-o la maxim. happy

| Aditu94 a răspuns (pentru anonim_4396):

Am rabdare,totul e ok,doar ca uneori am pretentii cam mari,anume ca vreau ca dupa o intalnire,sa existe acel feedback placut in continuare, sa vorbim,sa spunem ce nea placut si ce nu, sa lucram fiecare la ce nu i-a placut celuilalt.dar asa ceva nu exista,crede-ma. femeii daca nu i-a placut ceva la prima intalnire,se preface sa fie totul ok,apoi cand se desparte de tine pretinzand ca vorbim mai departe. minte,te asa cu ochii in soare,nu te ma cauta, iar de o cauti tu, direct block, ori nu iti mai raspude de nici un fel, doar iti da seen..nu stiu ce e in capul lor si ce vor de la viata, ce vor de la un barbat..toate zic ca vor sa fie iubite,sa nu fie inselate,sa fie barbatul fidel,serios,corect si de este asa ceva e in neregula.pur si simplu cred acele fete, acea fata ca te prefaci cu ea, ca sa o duci in pat sa o notezi la carnetel, nu inteleg de ce majoritatea fetelor, femeilor cred ca toti barbatii vor doar sex ...nu am intalnit o femeie sa spuna ca desi sexul este o necesitate,e nevoie si de altceva decat sex,ci de o relatie,ci sa ne implicam sa facem ceva frumos. Daca le zici ca vrei sa plantezi cu ele un pom, sa mergi la biserica cu ele, e super ok, sunt incantate, apoi ele dispar in negura..ca si cum le-am speriat, ca si cum m-am grabit. daca le spui ca vrei ca la un moment dat cu ea sa ai o familie, un copii, doi copii..se bucura.le coace si dupa dispare, de zici ca maine faci cu ele un copil..nu mai zic ca de spui ca vrei sa ai o relatie serioasa, deja le bagi in sperieti..am observat o chestie. daca faci dragoste cu ea si nu dormi cu ea peste noapte si doar faci dragoste si stai cateva ore si pleci acasa,inteleg ca a fost o aventura. daca cand faci dragoste si nu folosesti prezervativ si o scoti la timp,tot nu e bine, inseamna ca nu vrei sa fii cu ea, ca daca o faci cu protectie zice ca cine stie ce crede despre tine, sa nu ia de la tine latei, s-au sa nu te jigneasca..deci crede-ma ca la cate femei am cunoscut, imi e greu sa va inteleg ce naiba e in capul vostru..degeaba.daca nu ma grabesc,le dau de inteles ca pun ceva la cale, daca sar pe ele si ma grabesc, nu e bine, ca cica sunt disperat, nesatisfacut trupeste..scuze de expresie. daca esti tu insuti nu e bine ca nu sunt prea increzator in mine, daca le deschizi usa cand urca si cand coboare din masina, pui ceva la cale, daca nu faci acest gest esti badaran..crede-ma ca nu stiu incotro sa o mai apuc cu voi femeile..am incercat orice solutie de a fii un om normal, un gentalman..si cu film, cu restaurant cu detoate, parc de distractii, excursii recreatorii de plimbari in aer liber. orice fac nu e bine..am incercat sa nu pun suflet sa nu ma implic sentimental..pe cine pacalesc eu?! cum sa nu pui suflet in ceea ce faci cand dai curs si speri sa fie ceva serios si de fapt ele vad altceva..eu am ajuns la 28 ani. vreau o relatie de inceput serioasa, nu doar sex..nu am fost niciodata la escorte, insa daca am nevoia dau o laba si imi trece, insa nu totul se rezuma la sex.ce am nevoie, e un om cu care sa prind radacini si sa infloresc, sa ma dezvolt alaturi de el. Zici sa nu disper..nu disper si disper pentru ca nu mi se pare normal ce se intampla..sa iti doresti sa vrei sa ai pe cineva si sa nu fie posibil..Viata iti da lamai, faci din ele limonata si le mananci cu zahar.dar totusi..preotul zice ca blestemat nu sunt..atunci ce am de nu reusesc sa am si eu pe cineva langa mine? o fata normala la cap, ca de zuze, pitipoance si alt soi de rate salbatice m-am saturat..mai ales de mironositele astea care te pup in fund sa le faci pe plac si dupa se schimba ca arse..nu stiu incotro s-o apuc.din liceu aceeasi situatie. poti sa schimbi ce oi schimba. daca acel om nu te vede.e ca si cum ai face contra vantului..incerci si tot ud esti. tata avea dreptate, femeia te alege, nu tu pe ea. daca are ochi sa te vada, te vede. daca nu..problema ei..alarmant este ca am 28 ani..nu 18-25 ani ..ma apropii de 29. apoi 30 si sti cum se spune, fierul se bate cat e cald..nu dupa ce sa racit...inteleg ca femeilor nu le mai arde de familie de la 30 ani incolo. daca pana acum nu si-au facut o familie..barbatilor le piere cheful de a mai dori sex, le scade posibilitatea de a le mai fii fertila sperma si tot asa..sunt multe de discutat si multe chestii ce se bat cap in cap..de asta sunt si asa de "disperat". Viata mi-o fructific oricum, nu te gandii ca fix pe chestia asta ma axez.e o nevoie a sufletului, nu doar al corpului..sufletul e vesnic tanar..problema e ca corpul e trecator.ce nu faci la tinerete, la batranete e recapitulare si degeaba. Sper ca daca ai citit povestea mea intelegi de ce tot incalzesc fierul..si caut sa il bat ..singur nu se va inrosii.

| RonaldoGOAT a răspuns (pentru anonim_4396):

Imbecilitatea ta ma inspaimanta, cum sa folosesti God, se vede ca nu esti de religie ortodoxa, nu stiu din ce secta faci parte dar ar fi indicat sa nu ne imbolnavesti si pe noi.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru RonaldoGOAT):

Pai si ce tovarase, poate sa foloseasca ce vrea. Monstrul Zburator de Spaghete, Dumniedzau, Atotputernicul, Marele Barbos din Cer, si asa mai departe. Care e problema?

| anonim_4396 explică (pentru RonaldoGOAT):

God! laughing Mă înfior, că văd că nu știi limba engleză. happy Măcar expresiile de bază. happy Așa prea mult nici eu nu știu laughing

Eu deși o dau pe engleză, eu vorbesc de Domnul Dumnezeul meu, ăla din Biblia creștin-ortodoxă. happy Doar pe El îl văd și îl cunosc. happy

Dar pe aici pe TPU par ca dintr-o sectă venită happy undeva de pe altă Planetă. happy

| RonaldoGOAT a răspuns (pentru anonim_4396):

Stiu engleza mai bine ca toata familia ta la un loc, nivel academic. Emojiurile nu te fac mai convingatoare sau desteapta asta demonstreaza lacunele pe care le ai in vocabular. Parerea mea este sa te rezumi la limba romana dar nici pe asta n o stii prea bine.

| Nietzsch3 a răspuns:

Un incompetent ca tine nu poate ține un dialog cu mine. De la cobra kai vad ca nu știi forma corecta a pronumelui nehotarat (orice). De altfel un serial pentru schizoizi.