| AvalohAlyn a întrebat:

Cum pot sa devin un căutător spiritual și un amator medical care găsește până la urmă,vindecarea,pacea,sănătatea și pe Dumnezeu, Divinitatea,Lumina,Creatorul și Dragostea Infinită? Asta vreau sa fiu toată viața,un căutător spiritual și un amator că hobby medical,drumul acesta îl aleg. Vreau sa găsesc pe Dumnezeu și Lumina,Pacea Lui și Dragostea Lui sa fie descoperite și în inima mea,sunt un foarte mare începător însă am speranța în Forță Binelui. Vreau sa merg pe Calea Binelui însă știu că va fi greu,foarte greu.Dar am speranța, tocmai in Lumina,in Bine,in Iisus,in Dumnezeu și totodată, știu că acum sunt un novice și un neexperimentat dar îl voi căuta cu toată ardoarea pe Dumnezeu citind cărți spirituale multe Urantia de genul, Biblia și alte cărți, pentru că consider că fiecare carte are ceva bun în ea și sfânt, mă refer la cele spirituale, spiritualitatea vreau sa fie calea mea.Insa sunt extrem de la început și extrem de începător, Iisus Hristos va fi Maestrul Meu și Stăpânul, sursa de Lumina însă știu că există și forțele întunericului.care imi vor pune piedici multe.Eu nu vreau sa studiez religia creat ba ci întreaga spiritualitate creștină.și apoi speranța mea e că voi găsi pacea Sfânta și lăuntrică aceea ce o promite Iisus Hristos.Indiferent daca voi găsi sau nu ceea ce caut nu mă mai interesează materialusmul și nici plăcerile multe ale lunii ci sufletul și dezvoltarea mea spirituală.Da vreau sa fiu un căutător spiritual toată viața.Și am speranța că voi găsi ceea ce caut pacea și dragostea și Lumina lui Dumnezeu.Cei ce sunteți deja căutători spirituali, ce sfaturi și îndrumări îmi puteți da? Iar cu întrebarea aceasta voi închide multele întrebări ale mele de pe TPU și voi face o pauza mare de net și de rețele sociale.voi folosi netul doar pentru studiu și informare și muzică crestina și spirituală. Însă atât mai vreau sa zic înainte de plecarea mea de pe TPU adică de pauza mare pe care vreau sa o fac de net și socializare pentru stu