| DacicusRex a întrebat:

Daca fac cerere sa nu mai fac religie la scoala in cat timp mi se aproba?
Din punct de vedere religios, este pacat sa nu mai faci aceasta materie? De ce?
O, si inca ceva...
De ce comunismul este impotriva religiei?

Răspuns Câştigător
| AC4S4 a răspuns:

Din cate am citit, poti sa renunti la aceasta materie si in timpul anului scolar. Nu ti se vor mai pune note, absente - ca si cum aceasta materie nu exista. Cu aprobarea, depinde cum se misca secretariatul.

Daca la ora de religie nu va preda cu adevarat ce inseamna crestinismul, ci va preda traditii, iconografie, structura bisericii, etc. eu consider ca nu are rost sa stai la ora. Dar sunt unii profesori care predau cu adevarat, sunt putini ce-i drept. In acest caz daca esti crestin nu vad de ce nu ai sta.

Comunismul dorea sa controleze orice institutie. Bisericii ii impunea modul cum sa se faca slujbele. Statul controla biserica, astazi se intampla acelasi lucru in China.
Ceausescu se considera un fel de dumnezeu in aceasta tara, cum a vazut si in Coreea de Nord. Dorea putere. Religia nu era interzisa complet ce-i drept, insa comunistii doreau sa fie totul bine pus la punct, fara sa se depaseasca strictele limite impuse.

| Cinevacatoatalumea a răspuns (pentru AC4S4):

In acest caz daca esti crestin nu vad de ce nu ai sta.
Eu sunt crestina, dar nu ortodoxa si cand i-am spus profesorului de religie care e si preot, un exemplu in societate, ca la ora o sa stau pe hol a inceput sa se ia de mine.

10 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Asta faci inainte de inceputul anului scolar, biblic vorband iisus nu a facut vreo religie nici nu a spus sa mergi la biserica sau la vreo religie, desi nu, comunismul se aseamana cu crestinismul ca ideologie dar uite ca nu sau impacat prea bine, deci multi lideri comunisti credeau in dumnezeu inclusiv ceausescu facea craciunul, pastele ceea ce nu face un ateu

| xerxes1 a răspuns:

Iisus a fost evreu.Nu cred ca ar fi avut o parere prea buna despre crestini.