| AvalohAlyn a întrebat:

De ce multi considera ca doar incuiatii, limitatii sau babele si mosii cred in Dumnezeu si merg la Biserica? Exista si multi tineri (nu mai zic de tinerii seminaristi si studenti la teologie)care cred.De ce multi cred ca doar incuiatii cred in Dumnezeu cand au fost si oameni de stiinta,au fost si intelectuali, personalitati ale lumii care au crezut, cand sunt si tineri foarte inteligenti si cu credinta? DE CE? Eu consider neadevarat faptul ca doar incuiatii si oamenii limitati cred in Dumnezeu.Am vazut destul de multi tineri cu evlavie si inteligenti pe deasupra.

Răspuns Câştigător
| EmaS a răspuns:

La noi in biserica majoritatea tinerilor sunt studenti. Avem in biserica de la primar, doctori, director de banca, comisari, profesori, oameni pusi in functii inalte. Nu credinta face diferenta.

44 răspunsuri:
| IulioNagato a răspuns:

Biserica prefera fara sa supar pe nimeni oameni putin naivi, creduli care nu pun intrebari.

S.a facut un studiu si s-a constatat, cu cat devi mai inteligent si mai instarit financiar cu atat te indepartezi de credinta (la 74, 5 % din populatie)

| Thunderstruck a răspuns:

Exista credinciosi prosti, credinciosi destepti, atei prosti, atei destepti etc. Faptul ca ai o religie, deci esti impotriva stiintei, nu te face prost, si nici daca esti pro stiinta si o mai si studiezi nu te face destept.Asta-i adevarul.

| AvalohAlyn explică (pentru IulioNagato):

Sunt multi oameni care pun intrebari, sunt inteligenti, creativi si cred in Dumnezeu.Am vazut cu ochii mei.Chestia cu instarirea financiara e normala, cand esti bogat esti lacom si despartit de Dumnezeu in mare parte. Exista si numeroase exceptii bineinteles. Uite, eu unul, sunt tanar(18 ani), mi-am pus o gramada de intrebari si am analizat extrem de mult si am ajuns la concluzia ca Dumnezeu exista.El este Calea, Adevarul si Viata.

| AvalohAlyn explică (pentru Thunderstruck):