anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De curand, am fost la o petrecere. Acolo am cunoscut destul de multi tineri care iubeau sa mearga la biserica. Tot acolo am cunoscut un baiat care mi s-a parut destul de dragut. Era foarte, foarte haios, carismatic, vorbaret si totodata si inteligent. Calitatile din urma nu puteau sa vina insotite decat si cu intelingenta. A doua zi, prietena mea, m-a intrebat ce parere am despre acel baiat pentru ca acesta a intrebat-o daca vreau sa ii dau prin intermediul ei, numarul meu de telefon. Atunci am mai intrebat-o cate ceva despre el si am aflat ca este la teologie. Este in anul 2. Stiu ca la teologie se fac 4 ani parca. Faza e ca eu sunt la Medicina. Daca ar fi sa fie ceva intre noi si s-ar ajunge la casatorie, eu as deveni Preoteasa. Ma gandesc ca este in cautare de o relatie serioasa pentru ca, dupa cum bine stiti, ca sa devina preot ii trebuie si o sotie. Vreau sa specific faptul ca eu sunt o persoana credincioasa, insa nu stiu foarte multe lucruri despre biserica, eu ducandu-ma doar o data pe an la aceasta. Mi-ar fi placut sa ma duc de mai multe ori, insa parintii mei neducandu-se, am ajuns ca si eu sa o fac doar o data pe an... Intrebarea este: ar putea exista o relatie intre noi, avand in vedere faptul ca eu ovsa devin doctorita si el preot? Ce implica casatoria cu un preot?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică: