| CinevaAnonimă a întrebat:

Numiti ostile ingeresti dupa ordinea lor sau spuneti-mi unde le-as putea gasi scrise, va rog!

Răspuns Câştigător
| Nitroblast a răspuns:

Primele, cele mai apropiate de Dumnezeu sunt Serafimii, Heruvimii si Tronurile. Urmatoarele sunt Puteriile, Stapanirile si Domniile. Ultimele cete sunt cele mai apropiate de oameni, sunt Incepatoriile, Arhanghelii si Ingerii (astia din urma fiind aia pazitori).

Si nu. Mihail nu e nascut dim Dumnezeu sub nici o forma. E o creatie a Sa, ca toti ceilalti ingeri, dar nu, nu e sub nici o forma nascut din Tata. E o erezie.

25 răspunsuri:
| danay72 a răspuns:

Este un arhanghel, Isus. Sunt heruvimi, serafimi și îngeri. 1Tesaloniceni4:16,Geneza 3:24, Isaia6:2,Psalmi103:20

| T0T a răspuns:

Vrei să te înscrii într-una?

| CinevaAnonimă explică (pentru T0T):

Nu. Pur si simplu nu cunosc ordinea lor.

| T0T a răspuns (pentru CinevaAnonimă):

Lucifer e cel mai tare.

| CinevaAnonimă explică (pentru T0T):

Lucifer nu e,, tare". Si raspunsul tau nu are legatura cu intrebarea mea. Eu am intrebat de ordinea lor, in care se numara.

| T0T a răspuns (pentru CinevaAnonimă):

Ba e tare. De ce nu e tare? E primul ce s-a răzvrătit și a reușit să îi răzvrătească și pe alții. De la el a apărut diferențierea dintre bine și rău și de asemenea lumea în care trăim azi. Poate și ăsta e un scop al creației.

| CinevaAnonimă explică (pentru T0T):

Diferenta dintre bine si rau a existat intotdeauna, dar s-a facut cunoscuta omului dupa caderea in pacat.

| T0T a răspuns (pentru CinevaAnonimă):

Da, mă refeream pentru perspectiva umană.

| Danilau3 a răspuns (pentru T0T):

Tu ești satanist

| PorumbRodica1965 a răspuns:

Primul inger creat este Arhanghelul Mihail numit fiul lui Dumnezeu, intai nascut din toata creatia ( mester la lucrarea de creatie alaturi de Dumnezeu, Proverbe 8:22-30)!
Dupa aceea sunt trei categorii de ingeri : Serafimi, Heruvimi si ingeri mesageri.

| CinevaAnonimă explică (pentru PorumbRodica1965):