| Solix a întrebat:

A luat cineva Prozac? Sau alte antidepresive? Cum v-ati simtit?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
11 răspunsuri:
| AdelinaC a răspuns:

Eu iau amitriptilina din septembrie. dar nu pentru depresie.
Sunt de parere ca depresia nu trece cu pastile, ci eliminand cauza sau schimband modul de gandire.

| Florian1994 a răspuns:

Salut.Eu am luat în 2017 antidepresive și îmi aduc aminte că nu mai făceam atacuri de panica.Succes!

| Solix explică (pentru Florian1994):

Ce ai luat? De care?

| Florian1994 a răspuns (pentru Solix):

Anafranil și olanzapina.

| anonimg a răspuns:

Tu trebuie să te încrezi in Dumnezeu, și nu vei mai avea nevoie de antidepresive.
Nu există om născut pe pământ care să nu treacă prin depresie. Dar nu există decât un singur tratament eficient: încrederea în Dumnezeu care ne spune fiecăruia în mod personal: "Caci Eu stiu gandurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, ganduri de pace, si nu de nenorocire, ca sa va dau un viitor si o nadejde." (Ieremia.29:11) Noi trebuie să credem asta; trebuie să-L credem pe Dumnezeu pe cuvânt. Trebuie să căutăm să cunoaștem pe Dumnezeu. Și tu ești la vârsta aceasta. Părinții noștri nu ne-au educat în privința aceasta. Ei ne-au educat doar pentru viața aceasta, și nu s-au gândit și la viitorul nostru veșnic. Din pricina aceasta trecem prin depresie. Pentru că nu am fost educați să avem încredere în Dumnezeu care este Singurul ce ne poate oferi veșnicia. Pentru că nu vedem dincolo de viața aceasta, de aceea apare depresia. Dar cine va face din Dumnezeu sprijinul său, nu se va mai teme de viitor. Alături de Dumnezeu, viitorul va fi așa cum Tatăl nostru ceresc ne-a promis: sigur și plin de nădejde. Aceasta este dorința Lui, și acestea este nevoia noastră: ca să avem un viitor și o nădejde.
Caută să cunoști pe Dumnezeu și vei ajunge să crezi și să te încrezi in El.
Noi așa am fost construiți. Dumnezeu ne-a oferit credință fiecăruia. Datoria noastră este să o dezvoltăm. Ce privilegiu mai înalt decât cunoașterea de Dumnezeu mai poate exista? Nimic mai înalt, nimic mai sfânt, nimic mai înălțător nu poate exista!

| Donsavas a răspuns:

Dacă ești depresiv,nu te mai simti trist. Dacă nu esti, nici nu vei fi in depresie sub tratament. Vei observa ca muzica nu te mai atrage ca la început, filmele nu te mai emoționează, apetitul se reduce, la fel si libidoul si nu mai poti plânge oricât ai vrea. Prozac e si puțin sedativ. Da somnolență la început.

| PumpkinDoll a răspuns (pentru Donsavas):

''Vei observa ca muzica nu te mai atrage ca la început, filmele nu te mai emoționează, apetitul se reduce, la fel si libidoul si nu mai poti plânge oricât ai vrea. Prozac e si puțin sedativ. Da somnolență la început'' Deci asta o sa se intample cu tine daca iei si nu ai nevoie?

| Donsavas a răspuns (pentru PumpkinDoll):

Da.

| PumpkinDoll a răspuns (pentru Donsavas):

Pai eu sunt cam in aceeasi situatie, cel putin asa cred.In mare parte din timp sunt cu moralul la pamant,dar tot nu-mi vine sa plang,cum ai spus tu,chiar daca stau si ma straduiesc tot nu-mi iese.N-am luat nici Xanax,Prozac sau alte antidepresive/anxiolitice, am luat niste extraveral in ultimul timp, se poate sa fie de la asta? Nu sunt fericit, dar in acelasi timp nu sunt nici trist, is oarecum ''gol''/plictisit.Sa fie de la extraveral?

| Donsavas a răspuns (pentru PumpkinDoll):

Nu,nu este de la fenorbarbital(aceea e substanta activa a extraveralului). "Golul" acela interior e un simptom.
Discuta cu un psiholog/psihiatru!

| Ursulet2019 a răspuns:

Buna! Prozac nu este un simplu antidepresiv, ci este un medicament foarte puternic luat de persoanele care au probleme psihice grave, iar daca nu este cazul tau iti recomand sa nu iei asa ceva fara sa ti recomande un medic deoarece poate avea efecte adverse urate(cum ar fi halucinatii, atacuri de panica, anxietate, deprsie si chiar coma). Ia antideprssive mai usoare prima data-intreaba la farmacie si o sa ti recomande acolo ceva in functie de starile pe care le ai, iar daca nu functioneaza consulta un medic. Sper ca te am ajutat, si nu uita:capul sus, toate trec!