| shocky2 a întrebat:

Ai incercat lecitina sau memo plus? Sau vreun alt "medicament" care te poate ajuta la retinere si concetrare?


Multumesc :d!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Maariiaa a răspuns:

Bună.

Eu una nu am încercat nimic,m-am bazat pe mintea mea,pe forțele mele.
După părerea mea,sunt niște medicamente făcute din prostie. Fac rău pentru că TOATE medicamentele au substanțe chimice și nici efectul nu prea și-l fac.
Sfatul meu este să te oprești acum dacă ai luat astfel de medicamente,sau,dacă nu ai luat,să nici nu începi.
Bazează-te pe tine, ai minte ca fiecare.
Ai forțe proprii, nu îți trebuie pastile.

Numai bine!

| eu17 a răspuns:

Salut. Astea sunt bune. te ajuta la memorare, dar am impresia ca pe termen scurt sau cel putin asa mi s0a intamplat. e ca un balon ce se umfla pe moment, iar apoi revine la forma initiala. strict pentru examene e bun. daca vrei pentru dezvoltarea intelectului foloseste ceva ce contine Omega 3. asta e pentru rezultate permanente. o zi buna!

| Broadband a răspuns:

Lecitina am luat si e foarte buna
nu mai eram asa incuiat la minte

| gabryela_3987 a răspuns:

Da am incercat... memo plus este foarte bun, adica pe mine cel putin m-a ajutat.dar sa stii ca totul vine de la creier. adica odata ce iei pastilele ai sa zici ca : vai ce bine am sa ma descurc, vai trebuie sa stiu ca am luat pastile si odata ce vei gandi pozitiv totul va fi bine. mult succes :*

| anymaria a răspuns: