|

Buma ziua, am 17 ani si urmeaza sa-mi fac un rmn cu substanţa de contrast pentru nerv optic, am mai facut 2 rmn si a fost ok dar la ultimul acum cateva zile mi s-a facut Rau dupa jumate de ora. Si dr au zis ca ma sedeaza sau anesteziază sa dorm ca sa nu ma misc aa nu fie probleme. Mie mi e ft teama de sedare, se poate intampla ceva grav? Am avut doar o anestezie generala cu masca cand mi-am scos polipii. Dar mi e frica tare.

1 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
1 răspuns:
| a răspuns:

Nu are de ce sa-ti fie frica. Sedativul va fi ca sa nu-ti mai fie rau de la substanta de contrast. Am facut si stiu cum este. Dar langa mine era un asistent si mi-a spus ca e normal sa ma simt asa. Si m-am linistit, nu mi-a mai fost teama.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează