|

Buna. Am facut sex neprotejat si am luat pastila de a doua zi la 33 de ore. Am avut doua zile de sangerari nu foarte abundente dar..am avut. Pe langa asta ma doare cand urinez si simt un disconfort pe care nu stiu sa-l explic. Am nevoie mai mereu la baie si ma doare burta. Pastila am luat-o luni. E ceva de care sa-mi fac griji?

4 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| a răspuns:

Erai la menstruație?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Andreush92):

Nu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Andreush92):

Atunci de ce zici că ai avut două zile de sângerări?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Andreush92):

Pentru ca asta s-a intamplat dupa ce am luat pastila...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează