|

Bună! As vrea sa ma ajutați sa-mi dau seama de la ce mi-a fost rău aseară.

Am mâncat pe la 9 și la 10 și 15 am luat anticoncepționalele (midiana), dar pe la ora 2 fara 10 m-am trezit și am avut frisoane, greata, dar fără vărsături. Am luat niște pastile de paracetamol și o vitamina și apoi mi-am făcut un ceai de menta sa mai scap de greață. Am scăpat, apoi m-au luat niște amețeli și rămâneam fără aer.

Precizez ca le iau de 5 zile și pana acum nu am avut probleme. Și mi-e frica ca menstruația sa nu se mai oprească.

In cazul ăsta ce trebuie sa fac? Și nu știu de la ce mi-a fost rău...

7 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Le-ai luat la indicatiile medicului sau dupa ureche?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru darrio2007):

Da

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru DiandraJo):

Da, ce?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru darrio2007):

Sunt la recomandarea medicului

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Experimentezi reactii adverse. Fugi la medic, nu e ok sa ramai fara aer. Iti poate schimba pastilutele cu altele.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru alina2k18):

Le am întrerupt
Nu o sa mai iau niciodată astfel de pastile

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Anticonceptionalele pastile se iau numai la indicatia medicului care face niste teste
presupun ca daca ar fi cazul nu ai fi intrebat aici

insa in orice caz, trebuie intrebat medicul, asta e singura solutie

e clar ca ai reactie adversa la pastilele alea si trebuie gasita alta solutie care sa functioneze!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează