anonim_4396
| Anonim întreabă:

Buna! Deci cam acum 4 saptamani am depistat ca am oxiuri.Am eliminat multi si apoi ceva timp nu am mai vazut sa am.De ieri a inceput din nou sa imi fie greata, sa ma balonez si etc..Si azi am observat ca am din nou dar mai mititei..Este posibil sa ii fi făcut din nou de la 5 saptamani dupa ce i-am tratat.Cred ca aia erau tratati ca nu am mai prezentat simptome.Dar ieri..Este posibil sa fie de la oxiuri? Ca simptome aveam asa cand aveam oxiuri.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
13 răspunsuri:
| CookieDog a răspuns:

Mergi la medic, sa nu complici problema.

| SkyWaLkeR1 a răspuns (pentru CookieDog):

Doar am mai luat tratament atunci, dar i-am facut din nou.Dar simptomele pot fi de la oxiuri? Ca asa eram si atunci cand ii aveam pe aia.

| ancaval a răspuns:

Ai încercat cu usturoi? Să mănânci zilnic câte un pic?
Nu mai mânca dulce o perioadă!

| SkyWaLkeR1 a răspuns (pentru ancaval):

Dulce oricum nu mănânc.Sunt putin derutată ca i-am facut din nou, atunci tot așa aveam simptome.Am incercat cu usturoi si atunci, am luat si tratament. DAR ACUM AM FACUT DIN NOU.SUNT PUTIN MAI MICI.DAR SUNT ALBI SI SUBTIRI

| SkyWaLkeR1 a răspuns (pentru ancaval):

Am incercat si cu usturoi pe stomacul gol.Dar tot nu e la fel ca tratamentul.

| sadrian46 a răspuns (pentru SkyWaLkeR1):

Dacă sunt subțiri, sunt limbrici. Oxiurii sunt rotunjori.

| SkyWaLkeR1 a răspuns (pentru sadrian46):

Nu sunt lungi, sunt albi

| SkyWaLkeR1 a răspuns (pentru sadrian46):

Cred ca sunt oxiuri.Sunt albi si subțirei, nu sunt nici foarte lungi.Erau mici nu am vazut daca erau rotunjori laughing

| Zorn a răspuns:

Pentru asta se ia tratament si se tine regim o perioada. De asemenea, trebuie sa pastrezi igiena maxima, pentru ca, cu toate ca te tratezi, ei pot sa reapara daca mananci fructe/legume nespalate, daca mananci cu mainile murdare etc.
Cel mai bine ar fi sa te adresezi unui medic, pentru ca tratamentele difera si iti pot provoca chiar ele reactii precum starea de voma sau balonarea etc.

| SkyWaLkeR1 a răspuns (pentru Zorn):

Atunci am luat tratament si o perioadă nu am mai avut nimic.Dar acum am simptomele pe care le aveam si atunci, azi dimineata am facut analize, si apoi am observat eu viermii happy

| SkyWaLkeR1 a răspuns (pentru Zorn):

Si simptomele nu pot fi de la oxiuri? De ex:greata, constipatie, balonare(umflarea abdomenului, Si ma mănâncă burta )?

| Zorn a răspuns (pentru SkyWaLkeR1):

Ba da. Vorbeste cu medicul si reia tratamentul, eventual ceva mai tare.

| SkyWaLkeR1 a răspuns (pentru Zorn):

Imi distrug ficatul..Am avut foarte multi atunci si cred ca au ramas ouăle, sau nu stiu cum dar i-am luat iarăși.