anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna dimineata! Cred ca am apendicita ( de fapt, sigur am, deoarece am niste dureri groaznice atat de burta cat si de picior si mana ). As vrea sa stiu mai multe. Cum se desfasoara operatia? Cum se face anestezia? Te dezbraca? Cat te costa(sunt eleva)?
Cat stai in spital (nu de alta, dar am saptamanile pline de olimpiade)? Ce poti manca?

Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu intarzia sa mergi la medic. la urgenta. Eu era sa mor si a trebuit sa-mi taie toata burta. Anestezia se face prin adormire si nu este dureroasa. Doar adormi si gata. In 10 minute esti si taiat. Te taie 4-5 cm. Dupa putin timp te trezeste si simti o mica usturime. Nu doare. In spital stai maxim 3 zile si in prima zi nu prea mananci. Ceva ceai si zeama lunga. Apoi incepi incet, incet cu mancare de diferite consistente. In o luna esti apt de munca. La ore poti sa te duci dupa ce ai iesit din spital. Eu, daca nu m-am dus la timp (din cauza medicilor) am stat 3 luni si jumatate. Mergi cat mai repede. Durerea in picior si mana demonstreaza ca ai apendicita. Eu n-am stiut si am platit. Nu costa nimic. Ciubucul medical, obisnuit.

5 răspunsuri:
| theodorafemme2001 a răspuns:

Mai astept si alte raspunsuri daca se poate!

| pisicutzaPOKERITZA a răspuns: