anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna dimineata! Cred ca am apendicita ( de fapt, sigur am, deoarece am niste dureri groaznice atat de burta cat si de picior si mana ). As vrea sa stiu mai multe. Cum se desfasoara operatia? Cum se face anestezia? Te dezbraca? Cat te costa(sunt eleva)?

Cat stai in spital (nu de alta, dar am saptamanile pline de olimpiade)? Ce poti manca?



Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| viotedy a răspuns:

Ce are apendicele cu mana si piciorul? nimic.Costa operatia, adica spaga, vreo 500-700 lei, ca sa nu te trezesti cu ceva uitat pe acolo.La apendicita vomiti, rau de tot.

| MrsSunshine a răspuns:

Dragul meu, nimic nu e gratis. Operatia trebuie platita(medicul care face operatia+anestezistul).

| MrsSunshine a răspuns:

Te trezesti peste trei zile? wtf. unde ai auzit tu asta?

| MrsSunshine a răspuns:

Te trezesti peste trei zile? wtf. unde ai auzit tu asta?

| MrsSunshine a răspuns:

Pfff..macar ai trecut printr-o operatie de apendicita? La reanimare stai pana te trezesti dupa operatie, pana esti constient(1h maxim). Dupa aia te duce in salon.Sedative nu iti da. Faci niste injectii din 6 in 6 ore(antibiotic).

| MrsSunshine a răspuns:

Din experienta proprie: