anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna dimineata! Cred ca am apendicita ( de fapt, sigur am, deoarece am niste dureri groaznice atat de burta cat si de picior si mana ). As vrea sa stiu mai multe. Cum se desfasoara operatia? Cum se face anestezia? Te dezbraca? Cat te costa(sunt eleva)?

Cat stai in spital (nu de alta, dar am saptamanile pline de olimpiade)? Ce poti manca?



Multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
7 răspunsuri:
| viotedy a răspuns:

Ce are apendicele cu mana si piciorul? nimic.Costa operatia, adica spaga, vreo 500-700 lei, ca sa nu te trezesti cu ceva uitat pe acolo.La apendicita vomiti, rau de tot.

| MrsSunshine a răspuns:

Dragul meu, nimic nu e gratis. Operatia trebuie platita(medicul care face operatia+anestezistul).

| MrsSunshine a răspuns:

Te trezesti peste trei zile? wtf. unde ai auzit tu asta?

| MrsSunshine a răspuns:

Te trezesti peste trei zile? wtf. unde ai auzit tu asta?

| MrsSunshine a răspuns:

Pfff..macar ai trecut printr-o operatie de apendicita? La reanimare stai pana te trezesti dupa operatie, pana esti constient(1h maxim). Dupa aia te duce in salon.Sedative nu iti da. Faci niste injectii din 6 in 6 ore(antibiotic).

| MrsSunshine a răspuns:

Din experienta proprie:
Operatia de apendicita costa, platesti doctorul si anestezistul.Nu simti nimic pe perioada operatie pentru ca iti face anestezie totala. Dupa cateva secunde dupa ce ti-a facut anestezia ai si adormit.Te trezesti in sala de reanimare, nu prea o sa stii ce e cu tine. Unii au halucinatii din cauza anesteziei, altii sunt mai linistiti, dar o sa fie mama ta langa tine(sau tatal, sau cine sta cu tine).O sa te doara operiatia in primele 2 zile. Abia o sa poti merge, dar treptat o sa-ti revii.Ai voie sa mananci supe, iaurt, piure moale. Dupa ce iesi cu primul scaun dupa operatie ai voie sa mananci aproape orice.De dezbracat te dezbraca(de pantaloni)dar nu de tot(pana la genunchi).In spital stai cam 4 zile.
Multa sanatate!

| pisicutzaPOKERITZA a răspuns:

Dar ti-am mai scris o data!