|

Buna TPU. Am inceput sa iau anticonceptionale yasmin, am terminat primul blister dar menstruatia a venit destul de tarziu in zilele de pauza si a tinut mai mult decat trebuie. Inca o am, si zilele de pauza s-au terminat in 9. Nu stiu ce sa fac, e ok sa incep al doilea blister chiar daca mai am menstruatie?

1 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
1 răspuns:
| a răspuns:

Procedezi exact cum ti a indicat medicul. Nicidecum in modul în care iti spun niste persoane neautorizante. Un medic își asumă răspunderea pentru tratamentul tau.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează