|

Bună TPU, am o problema.

Am văzut că pe penis mai exact pe preput (pielea care se decalotează) mi-au aparut niste bubițe roșii de ceva timp...

Cum le pot face sa dispară? Mi-e rusine sa merg la medic... ce pot folosi pentru a le face să dispară?

3 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Spala-te de 2 ori pe zi cu apa calda si sapun ca te-ai iritat, probabil de la masturbare sau de la secretia produsa de penis.
Pentru atata lucru nu mergi la medic, doar te speli.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Fiindca nimeni nu detine puteri paranormale, este imposibil ca pe baza simplei precizari prezentate, cineva sa reuseasca sa ghiceasca natura acelor bubite si in plus sa si indice tratamentul adecvat de a fi folosit. Trebuie sa te prezinti la o consultatie medicala oferita de : medicul de familie, urolog sau dermatolog. Sanatate!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Spala bine cu sapun de cateva ori pe zi, daca nu trece in 2 zile, mergi la medic, de asta si e medicul, sa trateze, nu trebuie sa iti fie rusine. Tu nu ai idee cate au vazut medicii, asa ca no stres!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează